XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відкрий світ інтернет-маркетингу на кафедрі маркетингу ДУТ!

17:17, 02-03-2021

Професія інтернет-маркетолога займає лідируючі місця в списку найбільш затребуваних, одразу ж після сфери ІТ.

Для підготовки висококваліфікованих спеціалістів, кафедра маркетингу ДУТ розробляє не тільки сучасні навчальні програми, але й, з особливою увагою, застосовує  практичні знання та досвід викладачів –практиків.

Успішному спеціалісту важливо не лише отримати базові знання Інтернет-маркетингу, але і засвоїти те, як вони працюють на практиці:

  • Розробляти маркетингові стратегії для різних видів бізнесу;
  • Навчитися ефективно оцінювати всі канали просування;
  • Ефективно та вміло розраховувати рекламні бюджети;
  • Працювати із сайтами (семантика, СЕО, контент),
  • Знаходити креативні рішення та удосконалювати класичні підходи.

Ефективне застосування інструментів інтернет-маркетингу для підвищення конкурентоспроможності підприємств - ось що отримують на практичних заняттях студенти.

Лише необхідні та ефективні знання, вміння та навички, які будуть затребувані у майбутній професії!

Якщо Ви хочете отримати професію, яка ідеально поєднує творчість, різностороннє мислення, аналітику, роботу з цифрами, де зі старту високий дохід зростає безпосередньо від отриманих результатів, тоді ласкаво просимо до нашої команди сучасних маркетологів!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 370