XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Обмін досвідом викладачів кафедри маркетингу на I міжнародній науково-теоретичній конференції у м. Вільнюс

15:52, 06-04-2021

З метою розширення особистісних якостей для виконання професійних завдань доцент кафедри маркетингу д.е.н. Дрокіна Н.І. та cт.викладач кафедри маркетингу Недопако Н.М. взяли участь у I Міжнародній науково-теоретичній конференції Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives 12 березня 2021 року у м. Вільнюс, Литва. Конференцію внесено в перелік Міжнародних наукових конференцій ResearchBib. Захід було включено до Каталогу міжнародних наукових конференцій ACADEMIC RESEARCH INDEX.

На конференції була представлена наукова робота на тему «Інтерактивний контент в Інтернет-маркетингу підприємства». В роботі розглянуто актуальність, переваги та недоліки використання інтерактивного контенту в Інтернет-маркетингу, розглянуто види інтерактивного контенту, який має найбільший вплив на користувача на початковому етапі, етапі розгляду та етапі прийняття рішення його  байєр подорожі. Робота була внесена до збірнику з матеріалами конференції, якому присвоєно закордонний ISBN та унікальний DOI. Збірник відображається в CrossRef та OUCI. Робота у збірнику має індексацію Google Scholar.

Матеріали знаходяться у відкритому доступі на платформі Open Journal System: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/ view/12.03.2021

За результатами роботи конференції, викладачі отримали міжнародні сертифікати участі. Сертифікат участі у конференції містить рекомендацію щодо зарахування не менше 0,1 кредиту ЄКТС (3 години) за результатами самоосвіти, як форми професійного навчання для науково-педагогічних та педагогічних працівників, державних службовців, медичних працівників та інших фахівців, що проходять підвищення кваліфікації.

Дякуємо організаторам конференції за надану можливість обмінюватися досвідом та отримувати нові знання з маркетингу!

 
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 953