XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу ДУТ долучилася до Української Асоціації Маркетингу

10:54, 14-04-2021

Наприкінці березня 2021 р. кафедра маркетингу ДУТ долучилася до Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу», а науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу на початку квітня отримали сертифікати про членство в Українській Асоціації Маркетингу.

Дякуємо президентці Української Асоціації Маркетингу, голові Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, к.е.н., доцентці, Лилик Ірині Вікторівні за можливість приєднатись ДУТ до когорти однодумців у сфері маркетингу.

Сподіваємось на плідну співпрацю у вивченні та пропаганді вітчизняного та зарубіжного досвіду в питаннях розвитку маркетингу, реклами та консалтингу!

Довідково: Українська асоціація маркетингу (УАМ) — всеукраїнська неприбуткова громадська організація, створена 20 лютого 1997 року. Членами ГО «Українська Асоціація Маркетингу» є трудові колективи 76 компаній, провідні маркетингові дослідницькі агентства, 17 кафедр маркетингу, та понад 400 фахівців.

Основними завданнями асоціації є консолідація зусиль для захисту інтересів професійної спільноти, розробка стандартів роботи маркетологів; формування інформаційної платформи для професіоналів у сфері маркетингу; пропаганда маркетингу як науки та фактору, що визначає економічний розвиток країни; підтримка малого і середнього бізнесу шляхом впровадження принципів маркетингу у господарську діяльність; сприяння формуванню прозорого механізму взаємодії між навчальними закладами, бізнесом і органами державного управління у сфері освіти маркетологів.

При ВГО «УАМ» створені і діють:

  • Третейський Суд УАМ.
  • Клуби: Клуб директорів дослідницьких компаній, ТОП-маркетинг клуб, Клуб викладачів маркетингу, студентський "M-team club".
  • Кваліфікаційний комітет УАМ, який розробляє кваліфікаційні вимоги до маркетологів та затверджує кваліфікаційні іспити.
  • Індустріальний Гендерний Комітет по Рекламі
  • Незалежні центри сертифікації (в Києві, Одесі, Харкові, Сумах).

Основні проекти УАМ:

  • Журнал «Маркетинг в Україні»
  • Електронне видання «Маркетинг-газета»
  • Видання довідника «щорічник УАМ»
  • Щорічна міжнародна конференція «Маркетинг в Україні»
  • Щорічний Всеукраїнський форум «Промисловий маркетинг»
  • Конференція «Автомаркетінг - партнерство і конкуренція на автомобільному ринку»
  • Всеукраїнський студентський науковий конкурс «Молодь опановує маркетинг»

Більше про діяльність ГО «УАМ» на офіційному сайті: http://uam.in.ua/

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 226