XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відкрита лекція на кафедрі маркетингу

22:28, 22-09-2021

21 вересня 2021 р. о 13:30 відбулась відкрита лекція докторки економічних наук, доцентки, професорки кафедри маркетингу Писар Надії Богданівни на тему: «Діджитал-комунікації як інструмент сучасної маркетингової підтримки конкурентоспроможності підприємств». Лекцію було прочитано з навчальної дисципліни «Конкурентноспроможність підприємства» для студентів ІV-го курсу (МРД-41) денної форми навчання освітнього рівня «Бакалавр».

Присутні на відкритій лекції викладачі інших кафедр відмітили актуальність теми, сучасність і доступність змісту лекції для студентів, високий науковий рівень володіння матеріалом і різноманітність методів його представлення у логічній послідовності з активним використанням технічних засобів.

Лекцію проведено з дотриманням оптимального темпу засвоєння студентами навчального матеріалу, протягом усього заняття зберігався емоційний рівень викладання, контакт з аудиторією.

Присутні на лекції викладачі відзначили уміння лекторки зацікавити та активізувати роботу студентів, підтримувати дисципліну в аудиторії.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 650