XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Час вибору професії : МАРКЕТИНГ – це вартує уваги!

11:23, 07-12-2021

Робити вибір, не маючи чіткого уявлення про ту чи іншу професію, не почавши навіть вчитися, неймовірно складно. Тому шкільна професійна орієнтація стає актуальною як ніколи і має допомогти у якісній підготовці випускників.

Про те, як сьогодні молодь обирає професію та які напрями її цікавлять, з'ясовували на зустрічі з учнями 11 класу школи №17 м. Київ.

Звичайно є способи підготувати себе до вибору, щоб зробити його більш усвідомленим та здобути затребувану професію.  Як само це зробити найбільш  ефективно розповіла учням викладач кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Наталія Недопако.

Напрямок маркетингу постійно розвивається і це зумовлює головний плюс професії – її затребуваність. Маркетинг - це по суті десятки професій, що органічно поєднуються в одній,

  • Вас цікавлять нові технології?
  • У Вас є здібності до творчості?
  • Вам небайдужі психологія та міжособистісні стосунки?

Якщо Ви ствердно відповіли хоча б на два питання, то вам точно варто спробувати себе в сфері маркетингу, поступивши в ДУТ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 190