XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Найсучасніші знання та навички використання соціальних мереж у бізнесі від практика – актуально, цікаво, корисно!

19:07, 15-12-2021

На початку грудня студенти Навчально-наукового Інституту менеджменту та підприємництва поринули у цікавий яскравий світ бізнес - комунікацій через інструменти соціальних мереж.

Було організовано та проведено семінар та практичний бізнес-тренінг на тему "Використання соціальних мереж у бізнесі" від Філіної Ольги Володимирівни, координатора проекту "Норвегія-Україна" Міжнародного фонду соціальної адаптації (The International Foundation for Social Adaptation).

Соціальні мережі – це потужний інструмент, який надає реально безмежні можливості у сфері будь-якого бізнесу. Тож наші студенти мали можливість дізнатись важливу інформацію, і порозв'язувати практичні кейси від успішного експерта-практика.

Аудиторія була вдячною, уважною і активною. Студенти швидко, азартно та ефективно працювали в командах, проявляли творчість, аналітичні здібності, і за короткий час розробили дійсно цікаві проєкти і гідно їх презентували.

Крім того, ведуча тренінгу презентувала і подарувала кожному із присутніх студентів свої книги:

  1. А.А.Гвоздева, О.В.Філіна «ФЕЙСБУК ТА ІНСТАГРАМ. Від створення сторінки до розвиненої спільноти за 30 днів». Книга висвітлює просування у фейсбуку та інстаграмі, вона про те, чим відрізняється якісний SMM від того, яким займаються 99% компаній. Якісний SMM – це завжди про гроші. Завдяки цій книзі можна навчитися заробляти реальні гроші за допомогою соціальних мереж.
  2. А.А.Гвоздева, О.В.Філіна «РЕКЛАМА У ФЕЙСБУКУ ТА ІНСТАГРАМІ» Книга-інструкція з налаштування рекламних кампаній та керування ними. Із цієї книги ви дізнаєтеся стратегію управління високоефективними рекламними кампаніями у фейсбуку. Це докладна інструкція з ілюстраціями та планом дій, яка допоможе налаштовувати рекламні кампанії будь-якої складності й управляти ними. У книзі описано роботу з рекламними кампаніями у фейсбуку та інстаграмі. Вона є доповненням до книги-тренінгу «Фейсбук та інстаграм. Від створення сторінки до розвиненої спільноти за 30 днів».

Всі учасники отримали сертифікати від Міжнародного фонду соціальної адаптації (The International Foundation for Social Adaptation).

Дякуємо Ользі Філіній  за цікавий і корисний бізнес-тренінг та семінар і можливість набути таких важливих навичок, за чудові книги. Сподіваємось на нові зустрічі!

Довідково:  Міжнародний благодійний фонд «Міжнародний Фонд Соціальної Адаптації» працює в Україні з 1999 року і реалізував цілий ряд соціально значущих проектів. Фонд є продовженням Програми «Соціальна адаптація військовослужбовців» Міжнародного фонду «Відродження». Засновниками МФСА є: Джордж Сорос (США) і Благодійний фонд «IBC - Фонд Сприяння» (Ліхтенштейн).  Місія фонду - розвиток громадських організацій та місцевих громад як основи соціальної адаптації населення України до умов переходу до громадянського суспільства з ринковою системою відносин. Ефективна організація та реалізація соціально-значущих проектів в Україні. Мета фонду - сприяння поліпшенню соціально - економічного становища населення України.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 249