XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Дистанційне навчання дозволяє опанувати нові інструменти цифрової економіки: досвід наших студентів

18:54, 09-04-2020

Еволюція інформаційних технологій і подальше формування цифрової економіки сприяють росту глобального ринку електронної освіти або e-learning. Вона сприяє оновленню форм та методів викладання дисциплін; розширенню доступу до знань з урахуванням можливості побудови власної траєкторії навчання; формуванню динамічних здібностей, які є найціннішими для сучасних працівників.

У теперішній час студенти Державного університету телекомунікацій у з зв’язку карантином перебувають на дистанційній формі навчання, яка передбачає iнтерактивну взаємодiю викладачiв та студентiв за допомогою комп’ютерних і телекомунікаційних технологій. Наразі існує чимало готових електронних платформ, які дозволяють зробити дистанційне навчання якомога цікавішим та ефективним.

Для того, щоб навчитись використовувати найсучасніші платформи електронного навчання студенти-економісти під час вивчення дисципліни «Цифрова економіка» знайомляться з найбільш популярними з них.  

Окрім авторського матеріалу електронного конспекту лекцій доцент кафедри «Економіки підприємств та соціальних технологій» Голобородько А.Ю. пропонує студентам використовувати такі відомі платформи електронного навчання, як:

  1. Coursera (www.coursera.org) – лідер онлайн платформ згідно рейтингу веб-сайтів журналу «Time», яка заснована у 2012 році. З Coursera співпрацюють не тільки освітні установи США та інших країн, а й провідні культурні організації.
  2. Khan Academy (www.khanacademy.org) – «відкрита» онлайн-платформа для допомоги учням, заснована американцем Салмана Хана (SalmanKhan). На сайті Khan Academy представлені короткі (5–15 хвилин) відеоуроки з різних дисциплін, а також запропоноване тестування рівня знань.
  3. EdX (www.edx.org) – спільний проект Гарвардського університету й МТІ, що пропонує пройти онлайн-навчання за 24 напрямами: комп'ютерні технології, статистика, література тощо. Онлайн-курси повторюють реальні лекції, які викладаються в Гарварді, університеті Корнуелла та інших відомих університетах.  
  4. Udacity (www.udacity.com)  – приватна розробка, орієнтована здебільшого на вивчення матеріалів IT-тематики. Створила її група вчених на чолі із Себастьяном Труном, інженером Google, яка займається робототехнікою. На даний момент платформа співпрацює з корпорацією «Google», фінансовим гігантом «Bank of America», соціальною мережею Facebook та іншими компаніями.
  5. Canvas Network (www.canvas.net) – проект, який відрізняється великою різноманітністю курсів, які проводять різні за рівнем підготовки та напрямом діяльності люди:  науковці, митці, практики.
  6. Udemy (www.udemy.com) – платформа, що має освітні проекти розподілені на 16 категорій, які викладаються практиками. Після закінчення курсів слухачі можуть отримати сертифікат таких відомих компаній, як Cisco Systems, Microsoft Corporation, Financial Industry Regulatory Authority та інших.
  7. «Prometheus» (prometheus.org.ua) – українська безкоштована платформа онлайн-освіти, яка створена у 2014 році.  Серед його партнерів найкращі вищі навчальні заклади країни. Курси на Prometheus доступні в мережі у будь-який час, є мобільний додаток для Android та iOS.

Спільною рисою означених платформ електронного навчання є те, що успішне закінчення того чи іншого курсу (або курсів) передбачає видачу сертифікату, який, як правило, є міжнародним і деякими роботодавцями може навіть розглядатись як диплом.  Також усі платформи передбачають вибір зручної для слухача мови навчання та варіативність оплати: від безкоштовних курсів до вкрай дорогих та ексклюзивних.

Ефективність електронної освіти підтверджується тим фактом, що країни-лідери в галузі електронної освіти (США, Фінляндія, Сингапур, Південна Корея, Канада, Австралія, Нова Зеландія) є також лідерами в економіці. І в умовах, що склалися, викладачі кафедри економіки підприємств та соціальних технологій використовують широкий спектр технологій дистанційного навчання й разом зі студентами шукають найбільш цікаві інструменти та онлайн-платформи.

Та чесно кажучи, скільки б переваг не нараховувало електронне навчання, завжди хочеться зустрітись зі студентами в аудиторії і майстерно поєднати усі фішки змішаного викладання. Все це ще попереду.

А поки – до нових он-лайн зустрічей, шановні студенти!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 9 352