XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Зустріч з учнями школи № 276 м. Києва

17:23, 11-11-2014

11 листопада  2014 року у конференц-залі Державного університету телекомунікацій  відбулась зустріч  з учнями та вчителями загальноосвітньої школи № 276 м. Києва, організована працівниками Підготовчого відділення. 46 учнів виявили бажання познайомитись зі структурою Державного університету телекомунікацій та процесом навчання у ньому.

 Захід розпочався з привітального слова  проректора з науково педагогічної роботи Державного університету телекомунікацій  Беркман Любов Наумівни. Завідувач  підготовчого відділення Гордійчук Наталія Вікторівна розповіла про університет, підрозділи, навчально-наукові інститути та спеціальності.

Захід був проведений не лише  для випускників 11 класів, а також для учнів 10 класів,  у ході якого присутні  дізналися  про умови вступу, оглянули навчальні лабораторії

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 19 581