XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Гра на мові Java для студента 1-го курсу – легко!

15:59, 22-06-2021

Студенти спеціальності 122 Комп’ютерні науки вже з першого курсу вивчають дисциплін, пов’язані із їх спеціальністю, та отримують перший досвід створення повністю завершених програмних додатків. Звісно, більш цікаво розробляти програми що мають ігровий характер. Одним із прикладів таких розробок є робота студента Максима Косигіна, група ШІД-11. Він в якості ініціативної самостійної роботи взявся за розробку власної версії відомої гри «Змійка». Звісно, таких розробок достатньо багато в мережі Інтернет, є відео-інструкції, але нема нічого більш цікавого в програмуванні, ніж створити свою версію гри! Власна розробка дозволяє реалізувати власні ідеї, алгоритми поведінки ігрових персонажів, і взагалі - це чудовий спосіб закріпити отриманні знання! І Максим справився із такою задачею на «відмінно»!

Далі наводимо текст щодо опису даної гри, в редакції її автора – Максима Косигіна, звісно, з його дозволу.

«Під час навчання з дисципліни “Прикладне програмування Java” я навчився працювати з фреймворком “Swing”, який дозволяє створювати прості графічні інтерфейси. Отриманих з дисципліни знань було достатньо для створення простих інтерактивних програм, тому я вирішив написати гру. Я написав класичну гру "Змійка" з невеликими доповненнями. Виглядає вона наступним чином:


Як і в оригінальній грі, необхідно з'їдати їжу, щоб стати довше. Якщо змійка зіштовхується зі своїм тілом, то гра закінчується. Чим довшою змійка стає, тим швидше вона рухається, тому з часом грати стає складнішою.

Спочатку змійка складається лише з голови (заповненого квадрату) білого кольору, Коли змійка з'їдає їжу, вона стає довше і її тіло змінює колір на той, що був у їжі. За кожну отриману їжу нараховується по 100 балів.



Коли відбувається зіткнення - гра закінчується і викликається анімація руйнування змійки. Тіло змійки поступово стає білим і зникає, після чого з'являється панель з надписом GameOver і кнопка Restart, натиснувши на котру гра починається заново. Анімацію руйнування можна завчасно припинити, натиснувши будь-яку клавішу на клавіатурі крім клавіш управління змійкою.

Від себе (автору новини) хочеться додати, що сучасний спеціаліст з комп’ютерних наук має володіти знаннями не тільки з програмування або інших спеціалізований дисциплін, але і вміти презентувати свою роботу – на наукових семінарах, конференціях, під час роботи в ІТ-компаніях, робити публікації на власних веб-сторінках в мережі Інтернет тощо. Ми на кафедрі Комп’ютерних наук заохочуємо таку діяльність і всіляко її підтримуємо. Тож дякуємо Максиму за його успішну роботу, її висвітлення та прагнення поділитись інформацією із читачами сайту. І бажаємо Максиму та всім студентам спеціальності 122 Комп’ютерні науки подальших успіхів у навчанні та професійній діяльності.

Колектив кафедри Комп’ютерних наук

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "122 Комп’ютерні науки" кафедри Комп’ютерних наук та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 5 128