XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Міжнародна науково - практична онлайн конференція «Міжнародний науковий міст Схід - Захід: актуальні проблеми науки і техніки

16:25, 24-03-2015

Факультет Інформаційних технологій запрошує Вас взяти участь у Міжнародній науково-практичній онлайн конференції «Міжнародний науковий міст Схід -Захід: актуальні проблеми науки і техніки».

До участі у конференції запрошуються науковці, аспіранти, здобувачі, наукові співробітники, студенти/випускники ВНЗ та інших науково - дослідних і професійно - технічних організацій, а також практикуючі спеціалісти (фахівці), які здійснюють науково – практичні дослідження в галузі науки і практики (гуманітарних і суспільних наук, природничих і медичних наук, технічни і математичних наук).

1. Робочі мови конференціі

- англійська, українська, російська

2. Секції конференції

Конференція буде проходити за наступними напрямками:

Гуманітарні та суспільні науки:

1.Історичні науки

2.Філософські науки

3.Філологічні науки

4.Юридичні науки

5.Економічні науки

6.Педагогічні науки

7.Мистецтвознавство

8.Психологічні науки

Природничі та медичні науки:

1.Астрономія

2.Біологія

3.Екологія

4.Географія

5.Геологія

6.Фізика

7.Хімія

8.Сільськогосподарські науки

9.Медицина

10.Фармація

11.Ветеринарія

Технічні науки

Метаматичні науки 

З усіх питань, що стосуються даної конференції, Ви можете звертатися:

Кафедра Комутаційних систем

Відповідальний: к.т.н.,старший викладач Полоневич А.П.

PolonevyhAP@ukr.net

Тел. (044) 249-25-81

Тел. (044) 249-25-14

         У вкладенні Ви знайдете інформаційний лист з прикладом оформлення матеріалу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 673