XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Отримати сертифікат у Державному університеті телекомунікацій – отримати перепустку на престижну роботу

10:55, 15-11-2017

З метою отримання студентами практичних навиків у роботі на новітньому обладнанні, яке використовується провідними компаніями світу, в Університеті планово і постійно ведеться робота з удосконалення навчально-лабораторної бази, налагоджена система видачі сертифікатів.

Завдяки укладеним кафедрами Університету договорам про співпрацю провідні компанії – виробники телекомунікаційного обладнання та програмного забезпечення обладнали лабораторії Університету найсучаснішим устаткуванням

Так, на кафедрі телекомунікаційних систем та мереж  лабораторії обладнані устаткуванням компанії Huawei, Китай, на кафедрі мобільних та відеоінформаційних технологій - компаній Ericsson Siemens, ZTE, Radwin кафедрі телекомунікаційних технологій - компанії  Fujikura, Японія.        

В Університеті функціонує єдиний в Україні авторизований тестовий центр Pearson VUE, сертифікати 148 компаній якого визнаються у 175 країнах світу.

Під час навчання студенти мають змогу отримати міжнародні сертифікати найвідоміших у світі компаній - Hewlet-Packard,  Oracle, Cisco, ІВМ, Juniper Networks,  Schneider Electric,  CyberBionic,  ЕРАМ та багатьох інших.

Наявність міжнародного сертифікату надає нашому випускнику значні переваги під час працевлаштування на роботу, отримання більш достойної та високооплачуваної посади, а також можливість працевлаштуватися за кордоном.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 281