XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Здоров’я українських студентів

14:17, 28-11-2018

Здоров’я людини визначається із врахуванням її працездатності та самопочуття. Гарне самопочуття у студентів створює передумови для ефективного навчання без надмірних зусиль та з  бажанням! Але науковці проводять аналіз здоров’я ще й за багатьма іншими показниками.

На першому й п’ятому курсах студенти Державного університету телекомунікацій вивчають дисципліни «Соціальна та екологічна безпека життєдіяльності», а також «Захист професійної діяльності в галузі», де на практичних та лекційних заняттях вивчають критерії, показники здоров’я населення та травматизму на виробництві.

У дослідженнях Якименко І. та співавторів доведена прихильність українських студентів до здорового способу життя. Значна частина (близько 75%) хлопців систематично займаються фізичними вправами, 25% не курять і більше 60% не вживають алкоголь.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 654