XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Термоядерний реактор Tokamak Advanced Research (KSTAR) досяг світовий рекорд

10:42, 26-12-2016

Національний інститут термоядерних досліджень Південної Кореї (NFRI) оголосив, що Корейський надпровідний термоядерний реактор Tokamak Advanced Research (KSTAR) досяг світовий рекорд: 70 секунд високоефективної роботи плазми.

Інститут, заснований в Теджон, в 160 км на південь від Сеула, використовував режим повністю неіндуктивної роботи, що називається "високий полоідальний бета сценарій" та використовується для досягнення довгого та стійкого режиму роботи з використанням високої потужності нейтрального пучка. Використовувались різні методи, в тому числі обертаєме 3D поле, та були застосовані для полегшення накопичених потоків тепла на плазмових звернених компонентах.

"Світовий рекорд високопродуктивної плазми більш ніж за хвилину показав, що KSTAR ставить на перший план стаціонарну технологію роботи плазми в надпровідних пристроях," сказав NFRI в заяві сьогодні. "Це величезний крок вперед для реалізації термоядерного реактора».

Крім того, дослідникам KSTAR також вдалося досягти альтернативний розширений режим роботи плазми з внутрішнім транспортним бар'єром (ITB). Це крутий градієнт тиску в ядрі плазми внаслідок посиленого утримання ядра плазми. NFRI сказав, що це перша ITB операція, що досягнута в надпровідному пристрої при низькій потужності нагріву.

"З ходом реалізації проекту ІТЕР, основна увага досліджень KSTAR буде приділена важливим удосконаленням для термоядерного реактора ITER ", сказали в інституті. "Такими є новий ефективний режим роботи і нова діверторна концепція, що підходить для демонстраційного реактора термоядерного синтезу».

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 437