XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра фізики вітає усіх з Днем радіо!

17:28, 06-05-2019

7 травня видатний російський фізик Олександр Попов зробив наукову доповідь  про новий метод бездротової передачі електричних сигналів за допомогою використання радіохвиль та провів перший публічний сеанс радіозв’язку.

Через рік він презентував перший прилад, який був здатний випромінювати радіосигнали, та передав на відстань близько 250 метрів радіограму, яка містила всього два слова: «Генріх Герц». Цей винахід став основою принципово нового способу комунікації між людьми та ліг в основу створення галузі зв’язку та телекомунікацій.

Відтоді радіо зайняло міцне місце в різних галузях життя – це і зв’язок, і техніка, і військова справа, і розважальні технології. Всі люди, чия професія пов’язана зі зв’язком, святкують цей день.

Тож ми вітаємо усіх співробітників та студентів Університету з нашим професійним святом!!!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 174