Методична робота - Кафедра Інженерії програмного забезпечення

Мета освіти сьогодні  – це підготовка фахівців, здатних забезпечити перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства через новаторство у навчанні, вихованні та науково-методичній роботі. Тому до числа першочергових завдань модернізації вищої освіти відноситься створення передумов для інноваційного навчання викладача, який займе лідируючу, але не домінуючу позицію; буде виконувати функції режисера, але не розпорядника; буде грати роль не тільки організатора, але і співучасника такого навчального процесу, який будується як діалог тих, хто навчається, з пізнавальною реальністю, з іншими людьми, що призведе до збагачення студентів особистим досвідом.

Необхідність цих процесів диктується європейською орієнтацією України загалом та входженням України у європейське освітнє і наукове поле зокрема.

На сьогодні, інноваційне навчання забезпечується не застосуванням окремих способів навчання, а пов'язане з переглядом процесу здобуття знань та розробкою нового стилю навчання.

Інноваційне навчання - це такий динамічний процес, який забезпечує включення емоційних особливостей психіки того, хто навчається, активне функціонування його інтелектуальних і вольових якостей, сприяє формуванню стійкого інтересу до предмета, спонукає до самоосвіти, і формування активної, творчої, гармонічно розвиненої особистості.

Викладачі кафедри здійснюють розробку складових стандартів вищої освіти; розробку навчальних планів, робочих навчальних планів, робочих програм навчальних дисциплін; підготовку комплекту матеріалів для електронного навчання, розроблення дидактичного та методичного забезпечення дистанційних курсів; підготовку нових лабораторних робіт; підготовку програмного забезпечення навчальних дисциплін; підготовку матеріалів для наповнення веб-ресурсів університету, факультету, кафедри; підготовку підручників, навчальних посібників; підготовку конспектів лекцій, методичних матеріалів до семінарських, практичних, лабораторних занять, курсового та дипломного проектування, практик, самостійної роботи студентів тощо; розробку засобів діагностики результатів навчальних досягнень студентів, олімпіад; розробку і впровадження нових форм методів і технологій навчання та методичного забезпечення інтерактивних методів навчання.

"Це дає свій результат, оскільки навчання спрямоване на формування практичних навичок, а не лише теоретичних знань. За рахунок цього наші студенти легко можуть влаштуватися на роботу."

Переглядів: 1 763
^