Укр.   Рус.   Eng.

Методична робота - Кафедра Інженерії програмного забезпечення

Мета освіти сьогодні  – це підготовка фахівців, здатних забезпечити перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства через новаторство у навчанні, вихованні та науково-методичній роботі. Тому до числа першочергових завдань модернізації вищої освіти відноситься створення передумов для інноваційного навчання викладача, який займе лідируючу, але не домінуючу позицію; буде виконувати функції режисера, але не розпорядника; буде грати роль не тільки організатора, але і співучасника такого навчального процесу, який будується як діалог тих, хто навчається, з пізнавальною реальністю, з іншими людьми, що призведе до збагачення студентів особистим досвідом.

Необхідність цих процесів диктується європейською орієнтацією України загалом та входженням України у європейське освітнє і наукове поле зокрема.

На сьогодні, інноваційне навчання забезпечується не застосуванням окремих способів навчання, а пов'язане з переглядом процесу здобуття знань та розробкою нового стилю навчання.

Інноваційне навчання - це такий динамічний процес, який забезпечує включення емоційних особливостей психіки того, хто навчається, активне функціонування його інтелектуальних і вольових якостей, сприяє формуванню стійкого інтересу до предмета, спонукає до самоосвіти, і формування активної, творчої, гармонічно розвиненої особистості.

Викладачі кафедри здійснюють розробку складових стандартів вищої освіти; розробку навчальних планів, робочих навчальних планів, робочих програм навчальних дисциплін; підготовку комплекту матеріалів для електронного навчання, розроблення дидактичного та методичного забезпечення дистанційних курсів; підготовку нових лабораторних робіт; підготовку програмного забезпечення навчальних дисциплін; підготовку матеріалів для наповнення веб-ресурсів університету, факультету, кафедри; підготовку підручників, навчальних посібників; підготовку конспектів лекцій, методичних матеріалів до семінарських, практичних, лабораторних занять, курсового та дипломного проектування, практик, самостійної роботи студентів тощо; розробку засобів діагностики результатів навчальних досягнень студентів, олімпіад; розробку і впровадження нових форм методів і технологій навчання та методичного забезпечення інтерактивних методів навчання.

"Це дає свій результат, оскільки навчання спрямоване на формування практичних навичок, а не лише теоретичних знань. За рахунок цього наші студенти легко можуть влаштуватися на роботу."

Посібники кафедри ІПЗ

  1. Онищенко В.В., Коник Р.С. Алгоритми і структури даних: учбовий посібник Київ, ДУТ- 2017
  2. Шевченко С.М., Онищенко В.В., Жебка В.В., Жданова Ю.Д. Комп’ютерні дискретні структури: учбовий посібник -Київ, ДУТ- 2018
  3. Онищенко В.В., Довженко Т.П. Спеціалізовані мови програмування(Python) : учбовий посібник - Київ, ДУТ- 2018
  4. Онищенко В.В. Дослідження операцій: учбовий посібник - Київ, ДУТ- 2018;
  5. Гребенюк О.А., Дібрівний В.В. Об’єктно-орієнтоване програмування С#: учбовий посібник - Київ, ДУТ- 2018
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою

Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Отримати консультацію
у завідуючого кафедрою
Надіслати
Дякуємо Вам за звернення до Державного університету телекомунікацій
Ваш запрос успешно отправлен

Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м.Київ,
вул. Соломянська 7, ауд.315 (кім. 3, 4)
тел. 249-25-96

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Презентація кафедри

Завантажити буклет
Переглядів: 4 067
^