Державний Університет Телекомунікацій

Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

В Університеті здійснюється сучасна практична підготовка фахівців з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю з отриманням кваліфікації: аналітик консолідованої інформації, менеджер із зв’язків з громадськістю.

Фахівець з  інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Основою підготовки фахівців у галузі інформаційної аналітики і зв’язків з громадськістю є професійні компетенції з таких питань, як: організація, принципи та види роботи в галузі інформаційно-аналітичної діяльності; організація, принципи та види роботи в галузі зв’язків з громадськістю; сучасні технології позиціонування й іміджування; комунікативна діяльність, що передбачає досконале володіння державною та іноземними мовами, тому велика увага приділяється також філологічній підготовці.

На практиці фахівці із зазначеної спеціалізації повинні виконувати ряд функцій:

  • брати участь в організації РR-кампанії;
  • здійснювати інформаційно-аналітичну діяльність;
  • надавати інформаційно-консультативні та консалтингові послуги;
  • визначати концептуальні основи розвитку інформаційно-аналітичної діяльності чи зв’язків з громадськістю на підприємстві;
  • працювати над оптимізацією технологій інформаційної справи;
  • здійснювати інформаційно-комп’ютерне забезпечення інформаційно-аналітичної діяльності чи зв’язків з громадськістю;
  • здійснювати пошук інформації з використанням глобальних інформаційних мереж, пошук інформації з використанням автоматизованих інформаційно - пошукових та довідникових систем;
  • аналізувати і узагальнювати вітчизняні теорії та практики ринкового господарювання для формування розвитку інформаційно-аналітичної діяльності, зв’язків з громадськістю.

Фахівці, які отримають спеціалізацію «Інформаційна аналітика і зв’язки з громадськістю», можуть працювати у таких установах і організаціях:

  • PR-агенціях;
  • інформаційно-аналітичних центрах;
  • друкованих та електронних ЗМІ;
  • видавництвах і друкарнях;
  • PR-відділах будь-яких державних і комерційних установ; 
  • прес-службах підприємств, політичних партій, громадських організацій.

Фахівець здатний виконувати зазначену професійну роботу:

  • інформаційного аналітика;
  • прес-секретаря громадської, політичної, комерційної або державної установи;
  • спічрайтера;
  • менеджера (управитель) у сфері надання інформації;
  • фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою;
  • експерта із суспільно-політичних питань;
  • консультанта із суспільно-політичних питань (в партіях та інших громадських організаціях) та ін.

Бакалавр здатен виконувати зазначену професійну роботу (професійні назви робіт, коди і назви класифікаційних груп професій за Державним класифікатором професій ДК 003:2010 наведено у таблиці 2).

Переглядів: 2 588
^