XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Шановні абітурієнти!

УВАГА! Сьогодні у Вас є остання можливість до 18:00 подати заяву на вступ і поступити навчатись до нашого Університету!

Іншої можливості подати заяви на вступ в цьому році у Вас не буде!

Кафедра Маркетингу

Партнери кафедри

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Партнери кафедри

Шановні абітурієнти!

УВАГА! Сьогодні у Вас є остання можливість до 18:00 подати заяву на вступ і поступити навчатись до нашого Університету!

Іншої можливості подати заяви на вступ в цьому році у Вас не буде!

Шановні абітурієнти!

Не втратьте можливість здобути якісну вищу освіту, побудувати успішну професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє – поступайте на одну із найпрестижніших спеціальностей – МАРКЕТИНГ!

Наші студенти - маркетологи стають затребуваними на ринку праці фахівцями, які  спроможні застосовувати сучасні телекомунікаційні та інформаційні технології в маркетинговій діяльності. Під час навчання в лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики наші студенти отримують навички: застосування інструментів інноваційних напрямів маркетингу; розробки та ведення блогів; створення комерційних сайтів;  онлайн – досліджень; ведення інтернет- комерції та організації бізнесу на CRM-платформі; просування в соціальних мережах; технології побудови брендінгу особистості для успішного розвитку кар'єри тощо. А безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надає студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету та спеціальності.

Якщо Ви бажаєте отримати омріяну посаду в успішних та відомих компаніях, з  гідною заробітною платнею, яка  надасть вам незалежність,  -   не втратьте свій шанс, останній день подачі заяв на вступ на нашу спеціальність – 23 липня 2021 року.

Адреса приймальної комісії Університету:

місто Київ, вулиця Солом’янська 7

Приймальна комісія працює:

пн-пт з 08.00 до 17.00

сб-нд з 08.00 до 13.00

 

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніями - залучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів  у формі:

  • організації  практико-орієнтованих практичних занять та виробничої і переддипломної практик у компаніях-партнерах,
  • запрошення провідних фахівців – співробітників компаній-партнерів на профорієнтовані зустрічі зі студентами, 
  • отриманні сертифікатів компаній-партнерів,
  • спонсорської допомоги в створенні навчально-матеріальної бази кафедри,
  • участі у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри,

що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  вдосконалити знання  та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію

Кафедрою укладено договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. НПП кафедри маркетингу продовжують роботу у напрямку залучення до співробітництва нових компаній – лідерів у сфері маркетингу. Це дозволяє готувати наших студентів відповідно до компетенцій компаній-роботодавців, проводити практики на їхній базі.

Співпраця з компаніями-партнерами кафедрі маркетингу забезпечує:

  1. дієвість інноваційної моделі навчання на кафедрі маркетингу;
  2. підготовку висококваліфікованих фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці;
  3. підвищення імовірності престижного працевлаштування випускників  кафедри;
  4. зростання іміджу кафедри маркетингу та університету серед потенційних абітурієнтів та їх батьків.

Компанія,

Рік укладання договору про співпрацю

Сфера діяльності

Форма співпраці

 

ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

(2017 рік,  продовжено у 2020 р.)

№101117/10-2017

  • Інтернет-маркетинг, розробка маркетингової структури сайту,
  • seo-оптимізація і налаштування контекстної реклами,
  • створення лендінзі (веб-сторінки продаж) рекламних кампаній
  • Участь у формуванні інноваційного змісту
  • навчання за професійними компетенціями;
  • Підписання Меморандуму про  взаєморозуміння;
  • Спільне викладання дисциплін; 
  • Видача сертифікатів;
  • Проходження практики;
  • Стажування викладачів кафедри; 
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій;
  • Працевлаштування випускників;
  • Спонсорська допомога.

ТОВ «UDS CONSULTING»

(2017 рік,  продовжено у 2020 р.)

№1/21.2017

  • Діяльність у сфері маркетингу,
  • реклами, Інернет та інформаційних
  • технологій і комп'ютерних систем
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Спільне викладання дисциплін; 
  • Видача сертифікатів;
  • Проходження практики;
  • Стажування викладачів кафедри; 
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій;
  • Працевлаштування випускників;
  • Спонсорська допомога.

ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»

(2017 рік,  продовжено у 2020 р.)

№56/2017

Рекламна діяльність;

  • посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації;
  • оброблення даних,  розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність;
  • Веб-портали;
  • діяльність інформаційних агентств та у сфері зв’язків із громадськістю;
  • посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Спільне викладання дисциплін; 
  • Видача сертифікатів;
  • Проходження практики;
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій;
  • Працевлаштування випускників;
  • Участь у НДР кафедри

ТОВ «ЕДПАРТНЕР»

(2017 рік,  продовжено у 2020 р.)

№57/2017

НДІ правового забезпечення iнновацiйного розвитку НАПН України

(2019 рік)

№17/2019

  • Проведення наукових досліджень проблем правового забезпечення інноваційного розвитку,
  • координація наукових робіт у сфері інновацій;
  • підготовка наукових кадрів
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Проходження практики;
  • Участь у конференціях

 

Власники компаній вимагають від працюючих у компанії забезпечити отримання компанією максимального прибутку. Тому під час влаштування на роботу, при проведенні співбесіди, компанії, від майбутніх працівників вимагають відмінного теоретичного знання обов’язків, які вони повинні будуть виконувати  після прийняття на роботу та перевіряють практичні уміння і навики їх виконання, а також досконале володіння англійською мовою.

Компанії – партнери кафедри приймали активну участь у побудові освітніх програм, надали перелік обов’язкових професійних компетенцій, які було включено до Освітньо-професійної програми першого (бакалавр) та другого (магістр) освітніх рівнів.

 

Компанія

Компетенції, які було включено за пропозиціями компаній-партнерів кафедри у  Освітньо-професійну програму підготовки за спеціальністю 075-«Маркетинг»  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 

 

ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

ТОВ «UDS CONSULTING»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність усвідомлювати умови ефективності міжнародної сегментації, застосовувати методику аналізу зовнішніх ринків, розробляти стратегії виходу на іноземні ринки.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність до використання маркетингових інструментів для  аналізу, оцінки та прогнозування ринку телекомунікацій;  просування та оцінки ефективності проектів телекомунікаційних підприємств.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

Компанія

Компетенції, які було включено за пропозиціями компаній-партнерів кафедри у  Освітньо-професійну програму підготовки за спеціальністю 075-«Маркетинг»  другого (магістерського) рівня вищої освіти

 

ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність приймати обґрунтовані кросс-культурні маркетингові рішення, дотримуватись етичних норм по відношенню до  суб’єктів маркетингу, застосовувати принципи естетики у маркетингових комунікаціях.
  • Здатність до застосування сучасних Інтернет-технологій в управлінні маркетинговою діяльністю, впровадження маркетингових технологій в управлінні Інтернет-проектами; застосування принципів проектного менеджменту і маркетингу в Інтернеті.

ТОВ «UDS CONSULTING»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність приймати обґрунтовані кросс-культурні маркетингові рішення, дотримуватись етичних норм по відношенню до  суб’єктів маркетингу, застосовувати принципи естетики у маркетингових комунікаціях.
  • Здатність до застосування сучасних Інтернет-технологій в управлінні маркетинговою діяльністю, впровадження маркетингових технологій в управлінні Інтернет-проектами; застосування принципів проектного менеджменту і маркетингу в Інтернеті.

ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність до  розуміння наукових  основ  управління змінами  в організаціях,  створення  умов  для  ефективної  діяльності  по управлінню змінами,  вирішення виробничих і соціально-економічних проблем, корпоративного управління в галузі телекомунікацій
  • Здатність до організації та управління торговельно-технологічними процесами за допомогою оптимізації планування торговельного залу, розміщення обладнання і позиціонування товару з урахуванням особливостей сфери телекомунікацій.

ТОВ «ЕДПАРТНЕР»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність приймати обґрунтовані кросс-культурні маркетингові рішення, дотримуватись етичних норм по відношенню до  суб’єктів маркетингу, застосовувати принципи естетики у маркетингових комунікаціях.
  • Здатність до застосування сучасних Інтернет-технологій в управлінні маркетинговою діяльністю, впровадження маркетингових технологій в управлінні Інтернет-проектами; застосування принципів проектного менеджменту і маркетингу в Інтернеті.

Тільки в нашому Університеті для успішного працевлаштування  на престижну високооплачувану роботу після закінчення Університету, в межах і поза межами навчального процесу, по всім спеціальностям і спеціалізаціям підготовки студентам надається можливість отримати міжнародний сертифікат компаній – партнерів кафедр.

 
 

Отримані сертифікати підтверджують високий рівень теоретичних знань компетенцій компаній – партнерів кафедр і практичних умінь і навиків їх виконання при роботі на обладнанні останнього покоління компаній – партнерів кафедр та досконале знання англійської мови. 

Наявність сертифікатів відомих компаній є вашою перепусткою до успішного працевлаштування!

У рамках дисципліни «Електронний бізнес» разом з Веб-студією «UpWay», з якою укладено Меморандум та Угоду про співробітництво, теми 4 «Розробка комерційного сайту» та 7 «Просування комерційних сайтів» викладаються практичним курсом робітниками UpWay під керівництвом Дрокіної Н.І. Практичний курс «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування» надасть студентам можливості створити власний сайт, отримати знання щодо його просування.

Курс «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» також включає розгляд таких методів і засобів інтернет-маркетингу, як мистецтво написання текстів інтернет-сторінок (copywriting), пошукова оптимізації (SEO), контекстна Інтернет-реклама (PPC), просування в соціальних мережах (SMM) та інша розкрутка сайтів (інтернет-магазинів, блогів, веб-порталів і т.п.) в сегментах мережі Інтернет.

На заняттях студенти отримують всі необхідні знання для правильного складання текстів та оптимізації ергономічності (usability) веб - сторінок, підвищення конверсії, залучення трафіку, виведення сайтів в першу десятку пошукових систем (ТОП-10) по великому числу ключових запитів.

Студенти отримають практичні знання щодо фінансової оцінки просування веб-сайту в мережі Інтернет, впровадження інструментів Google, Yandex та інших пошукових систем. Студенти - маркетологи дізнаються, як зробити сайт вигідним і перетворити його в основне джерело доходів і нових клієнтів.

Студенти, які успішно прослухають курс, отримають Сертифікат компанії «UpWay».

Компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу» організовує курс MS Dynamics CRM Consultant для студентів з можливістю подальшого працевлаштування. Курси проходять в офісі компанії UDS CONSULTING під керівництвом Дрокіної Н.І. за участю висококваліфікованих тьюторів та консультантів MS Dynamics CRM міжнародної компанії. На курсах студенти матимуть змогу познайомитися з роботою CRM німецьких, фінських, грецьких, бельгійських компаній, отримують навички кастомізації та налаштування MS Dynamics CRM. Після успішного проходження курсів, студенти отримають Сертифікат «MS Dynamics CRM Consultant» як підтвердження отриманих знань та навичок роботи з MS Dynamics CRM. Це дасть змогу посилити курс «CRM в маркетингу» практичною складовою.

У рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» разом з ТОВ ADPARTNER вивчення дисципліни закріплено отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.

Крім того, в рамках дисципліни «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами» магістранти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. пройдуть навчання з практичного курсу «Основи цифрового маркетингу та його інструменти» на он-лайн платформі Grow with Google в програмі Digital Workshop.

Мета програми Digital Workshop - надання необхідних знань та навичок для успішного розвитку бізнесу представникам малого та середнього бізнесу України за допомогою можливостей Інтернету. Користувачам надана можливість вдосконалити свої навички роботи в Інтернеті за допомогою безкоштовних довідників на різні теми - від перших кроків з просування компанії в Інтернеті до ведення маркетингових кампаній в соціальних медіа, використання можливостей мобільних телефонів для залучення нових клієнтів і багато чого іншого. Курс складається з 26 тем, що включають короткі навчальні ролики і тести з пройденого матеріалу.

Доказом проходження навчання на платформі Digital Workshop є відповідний сертифікат від Google і IAB Europe.

Кафедрою маркетингу організовуються і проводяться навчальні практики у компаніях партнерах кафедр - потенційних роботодавців:

  • на 2-му курсі – ознайомча;
  • на 3-му курсі – виробнича;
  • на 4-му курсі –  переддипломна.

Всі три практики надають студентам конкретні можливості:

  • перша - отримання первинних знань про професію;
  • друга - набуття студентом теоретичних знань і практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків;
  • третя - практичного застосування та удосконалення  набутих в Університеті теоретичних знань і практичних умінь і навиків на виробництві компаній – партнерів кафедр.

Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

Тож є всі умови якісної практичної підготовки студентів як запорука майбутнього успішного працевлаштування!

При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!

 
 
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 3 900
Інженерія програмного забезпечення автоматизованих систем
Одна з найпрестижніших нових спеціальностей
Дізнатись більше