XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Партнери кафедри

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Маркетинг за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю Маркетинг  складає 18 600 грн. на денній формі навчання  на рік, що значно нижче ніж у КПІ (30 600 грн. на рік) та НАУ (23 000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра маркетингу готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей, при цьому не просто маркетологів, як в класичних вузах, а найсучасніших ІТ – маркетологів, Інтернет-маркетологів.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з провідними компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників: ТОВ «UDS CONSULTING» ; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER».  

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів компаній-партнерів (міжнародна компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу»; Веб-студія «UpWay» у  рамках дисципліни «Електронний бізнес»; провідна рекламна агенція «ADPARTNER» у рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг»  тощо), що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в компанії, по якій отримано сертифікат, як в нашій країні, так і за кордоном.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог компаній-партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на обладнанні останнього покоління, які використовуються компаніями-партнерами кафедри у своїй роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної роботи в компаніях.

В сучасних компаніях велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2. На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі маркетингу створена сучасна навчально-матеріальна база. Лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики функціонує на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI.  Це дозволяє нашим студентам навчатися по компетенціям компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців.

Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики на виробничих базах в компанія-партнерах кафедри (ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER») на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю МАРКЕТИНГ, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
 

На забезпечення якісної практичної складової навчального процесу спрямоване тісне співробітництво кафедри маркетингу з провідними установами, організаціями в галузі маркетингу і телекомунікацій.

Мета співпраці кафедри маркетингу з компаніями - залучення компаній – партнерів кафедри маркетингу до процесу підготовки студентів-маркетологів  у формі:

  • організації  практико-орієнтованих практичних занять та виробничої і переддипломної практик у компаніях-партнерах,
  • запрошення провідних фахівців – співробітників компаній-партнерів на профорієнтовані зустрічі зі студентами, 
  • отриманні сертифікатів компаній-партнерів,
  • спонсорської допомоги в створенні навчально-матеріальної бази кафедри,
  • участі у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри,

що дає можливість нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.

Кафедрами заключено договори про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників. Кількість договорів з 2 у 2013 році збільшилась до 134 у 2019 році. Це дозволяє готувати наших студентів відповідно до компетенцій компаній-роботодавців, проводити практики на їхній базі та зі знижкою купувати у них сучасне обладнання, програмне забезпечення, апаратно-програмні комплекси для забезпечення якісної підготовки студентів Університету. Переважна більшість компаній, які працюють в Україні і являються потенційними роботодавцями для випускників нашого Університету, є міжнародними.

Власники компаній вимагають від працюючих у компанії забезпечити отримання компанією максимального прибутку.

Тому під час влаштування на роботу, при проведенні співбесіди, компанії, від майбутніх працівників вимагають відмінного теоретичного знання обов’язків, які вони повинні будуть виконувати  після прийняття на роботу та перевіряють практичні уміння і навики їх виконання, а також досконале володіння англійською мовою.

Співпраця з компаніями-партнерами кафедрі маркетингу забезпечує:

  1. дієвість інноваційної моделі навчання на кафедрі маркетингу;
  2. підготовку висококваліфікованих фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці;
  3. підвищення імовірності престижного працевлаштування випускників  кафедри;
  4. зростання іміджу кафедри маркетингу та університету серед потенційних абітурієнтів та їх батьків.

Компанія,

Договір про співпрацю

Сфера діяльності

Форма співпраці

 

ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

№101117/10-2017

  • Інтернет-маркетинг, розробка маркетингової структури сайту,
  • seo-оптимізація і налаштування контекстної реклами,
  • створення лендінзі (веб-сторінки продаж) рекламних кампаній
  • Участь у формуванні інноваційного змісту
  • навчання за професійними компетенціями;
  • Підписання Меморандуму про  взаєморозуміння;
  • Спільне викладання дисциплін; 
  • Видача сертифікатів;
  • Проходження практики;
  • Стажування викладачів кафедри; 
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій;
  • Працевлаштування випускників;
  • Спонсорська допомога.

ТОВ «UDS CONSULTING»

№1/21.2017

  • Діяльність у сфері маркетингу,
  • реклами, Інернет та інформаційних
  • технологій і комп'ютерних систем
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Спільне викладання дисциплін; 
  • Видача сертифікатів;
  • Проходження практики;
  • Стажування викладачів кафедри; 
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій;
  • Працевлаштування випускників;
  • Спонсорська допомога.

ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»

№56/2017

  • Рекламна діяльність;
  • оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність;
  • веб-портали;
  • діяльність інформаційних агентств та у сфері зв’язків із громадськістю;
  • посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Проходження практики;
  • Працевлаштування випускників;

ТОВ «ЕДПАРТНЕР»

№57/2017

  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Спільне викладання дисциплін; 
  • Видача сертифікатів;
  • Проходження практики;
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій;
  • Працевлаштування випускників;
  • Участь у НДР кафедри

ТОВ «ДІДЖИТАЛ ДЕСІЖИНС»

№19/2017

  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Участь у конференціях;
  • Організація екскурсій

ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»

№5/2018

  • Діяльність у сфері маркетингу, реклами, інформаційних технологій і комп'ютерних систем
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Проходження практики;
  • Стажування викладачів кафедри;
  • Участь у конференціях;
  • Працевлаштування випускників;

НДІ правового забезпечення iнновацiйного розвитку НАПН України

№17/2019

  • Проведення наукових досліджень проблем правового забезпечення інноваційного розвитку,
  • координація наукових робіт у сфері інновацій;
  • підготовка наукових кадрів
  • Участь у формуванні інноваційного змісту навчання за професійними компетенціями;
  • Проходження практики;
  • Участь у конференціях

 

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній.

Компанії – партнери кафедри приймали активну участь у побудові освітніх програм, надали перелік обов’язкових професійних компетенцій, які було включено до Освітньо-професійної програми першого (бакалавр) та другого (магістр) освітніх рівнів.

 

Компанія

Компетенції, які було включено за пропозиціями компаній-партнерів кафедри у  Освітньо-професійну програму підготовки за спеціальністю 075-«Маркетинг»  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 

 

ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

ТОВ «UDS CONSULTING»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність усвідомлювати умови ефективності міжнародної сегментації, застосовувати методику аналізу зовнішніх ринків, розробляти стратегії виходу на іноземні ринки.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність до використання маркетингових інструментів для  аналізу, оцінки та прогнозування ринку телекомунікацій;  просування та оцінки ефективності проектів телекомунікаційних підприємств.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою, в тому числі і професійно-ділового спілкування.
  • Здатність до використання Інтернет у маркетингу, з врахуванням особливостей віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті.
  • Здатність діагностувати фінансово-економічні проблеми здійснення маркетингової діяльності на глобальному (мега), макро-, мезо- і мікрорівнях.

Компанія

Компетенції, які було включено за пропозиціями компаній-партнерів кафедри у  Освітньо-професійну програму підготовки за спеціальністю 075-«Маркетинг»  другого (магістерського) рівня вищої освіти

 

ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність приймати обґрунтовані кросс-культурні маркетингові рішення, дотримуватись етичних норм по відношенню до  суб’єктів маркетингу, застосовувати принципи естетики у маркетингових комунікаціях.
  • Здатність до застосування сучасних Інтернет-технологій в управлінні маркетинговою діяльністю, впровадження маркетингових технологій в управлінні Інтернет-проектами; застосування принципів проектного менеджменту і маркетингу в Інтернеті.

ТОВ «UDS CONSULTING»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність приймати обґрунтовані кросс-культурні маркетингові рішення, дотримуватись етичних норм по відношенню до  суб’єктів маркетингу, застосовувати принципи естетики у маркетингових комунікаціях.
  • Здатність до застосування сучасних Інтернет-технологій в управлінні маркетинговою діяльністю, впровадження маркетингових технологій в управлінні Інтернет-проектами; застосування принципів проектного менеджменту і маркетингу в Інтернеті.

ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність до  розуміння наукових  основ  управління змінами  в організаціях,  створення  умов  для  ефективної  діяльності  по управлінню змінами,  вирішення виробничих і соціально-економічних проблем, корпоративного управління в галузі телекомунікацій
  • Здатність до організації та управління торговельно-технологічними процесами за допомогою оптимізації планування торговельного залу, розміщення обладнання і позиціонування товару з урахуванням особливостей сфери телекомунікацій.

ТОВ «ЕДПАРТНЕР»

  • Здатність до комунікації іноземною мовою за професійним спрямуванням.
  • Здатність генерувати нові ідеї  й нестандартні підходи до їх реалізації, застосовувати креативні стратегії у розробці реклами та PR- кампаній.
  • Здатність приймати обґрунтовані кросс-культурні маркетингові рішення, дотримуватись етичних норм по відношенню до  суб’єктів маркетингу, застосовувати принципи естетики у маркетингових комунікаціях.
  • Здатність до застосування сучасних Інтернет-технологій в управлінні маркетинговою діяльністю, впровадження маркетингових технологій в управлінні Інтернет-проектами; застосування принципів проектного менеджменту і маркетингу в Інтернеті.

Тільки в нашому Університеті для успішного працевлаштування  на престижну високооплачувану роботу після закінчення Університету, в межах і поза межами навчального процесу, по всім спеціальностям і спеціалізаціям підготовки студентам надається можливість отримати міжнародний сертифікат компаній – партнерів кафедр.

 
 

У 2013 році в Університеті було тільки 2 сертифікованих курси навчання в межах навчального процесу, а поза межами навчального процесу не було зовсім. У 2019 році кількість сертифікованих курсів в межах навчального процесу склала 65 та 44 поза межами навчального процесу. В результаті навчання на курсах кількість студентів, які отримали сертифікати у 2019 році склала 1270. Це говорить про те, що 1270 студентів успішно працевлаштувались.

Отримані сертифікати підтверджують високий рівень теоретичних знань компетенцій компаній – партнерів кафедр і практичних умінь і навиків їх виконання при роботі на обладнанні останнього покоління компаній – партнерів кафедр та досконале знання англійської мови. 

Сертифікат гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуємого робочого місця.

Компанії – партнери надають місця для проходження практики, стажування та є потенційними роботодавцями наших випускників. З іншого боку – це унікальна можливість за результатами успішно складеного сертифікаційного екзамену підтвердити знання та навички міжнародними сертифікатами.

У рамках дисципліни «Електронний бізнес» разом з Веб-студією «UpWay», з якою укладено Меморандум та Угоду про співробітництво, теми 4 «Розробка комерційного сайту» та 7 «Просування комерційних сайтів» викладаються практичним курсом робітниками UpWay під керівництвом Дрокіної Н.І. Практичний курс «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування» надасть студентам можливості створити власний сайт, отримати знання щодо його просування.

Курс «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» також включає розгляд таких методів і засобів інтернет-маркетингу, як мистецтво написання текстів інтернет-сторінок (copywriting), пошукова оптимізації (SEO), контекстна Інтернет-реклама (PPC), просування в соціальних мережах (SMM) та інша розкрутка сайтів (інтернет-магазинів, блогів, веб-порталів і т.п.) в сегментах мережі Інтернет.

На заняттях студенти отримують всі необхідні знання для правильного складання текстів та оптимізації ергономічності (usability) веб - сторінок, підвищення конверсії, залучення трафіку, виведення сайтів в першу десятку пошукових систем (ТОП-10) по великому числу ключових запитів.

Студенти отримають практичні знання щодо фінансової оцінки просування веб-сайту в мережі Інтернет, впровадження інструментів Google, Yandex та інших пошукових систем. Студенти - маркетологи дізнаються, як зробити сайт вигідним і перетворити його в основне джерело доходів і нових клієнтів.

Студенти, які успішно прослухають курс, отримають Сертифікат компанії «UpWay».

Компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу» організовує курс MS Dynamics CRM Consultant для студентів з можливістю подальшого працевлаштування. Курси проходять в офісі компанії UDS CONSULTING під керівництвом Дрокіної Н.І. за участю висококваліфікованих тьюторів та консультантів MS Dynamics CRM міжнародної компанії. На курсах студенти матимуть змогу познайомитися з роботою CRM німецьких, фінських, грецьких, бельгійських компаній, отримують навички кастомізації та налаштування MS Dynamics CRM. Після успішного проходження курсів, студенти отримають Сертифікат «MS Dynamics CRM Consultant» як підтвердження отриманих знань та навичок роботи з MS Dynamics CRM. Це дасть змогу посилити курс «CRM в маркетингу» практичною складовою.

У рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» разом з ТОВ МЕДІАСАППОРТ, з яким укладено контракт співробітництва, вивчення дисципліни планується закріпити отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.

Крім того, в рамках дисципліни «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами» магістранти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. пройдуть навчання з практичного курсу «Основи цифрового маркетингу та його інструменти» на он-лайн платформі Grow with Google в програмі Digital Workshop.

Мета програми Digital Workshop - надання необхідних знань та навичок для успішного розвитку бізнесу представникам малого та середнього бізнесу України за допомогою можливостей Інтернету. Користувачам надана можливість вдосконалити свої навички роботи в Інтернеті за допомогою безкоштовних довідників на різні теми - від перших кроків з просування компанії в Інтернеті до ведення маркетингових кампаній в соціальних медіа, використання можливостей мобільних телефонів для залучення нових клієнтів і багато чого іншого. Курс складається з 26 тем, що включають короткі навчальні ролики і тести з пройденого матеріалу.

Доказом проходження навчання на платформі Digital Workshop є відповідний сертифікат від Google і IAB Europe.

Кафедрами Університету організовуються і проводяться навчальні практики у компаніях партнерах кафедр - потенційних роботодавців:

  • на 2-му курсі – ознайомча;
  • на 3-му курсі – виробнича;
  • на 4-му курсі –  переддипломна.

Всі три практики надають студентам конкретні можливості:

  • перша - отримання первинних знань про професію;
  • друга - набуття студентом теоретичних знань і практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків;
  • третя - практичного застосування та удосконалення  набутих в Університеті теоретичних знань і практичних умінь і навиків на виробництві компаній – партнерів кафедр.

Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу.

У світі прогресивними компаніями втілено в життя отримання тими, хто навчається, сертифікатів, які свідчать про їх відмінні  теоретичні знання і практичні уміння та навики необхідні для роботи в даній компанії. Студента, який отримує такий сертифікат, дана компанія зобов’язана прийняти на роботу в любій країні світу де вона існує. Цей досвід ми втілили в програму підготовки студента нашого Університету.

Тож є всі умови якісної практичної підготовки студентів як запорука майбутнього успішного працевлаштування!

 
 
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 3 252