Особливості іноваційного змісту навчання
Основним завдання кафедри є підготовка студентів з спеціальності 125 «Кібербезпека». Для цього в межах навчального процессу підготовка по спеціальносні починається з першого курсу.
- Для студентів першого курсу викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів», метою якої є навчити наших студентів налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій.
- Для студентів нашої спеціальності є обов’язкові дисципліни такі як «Групова динаміка» - 1 курс, «Ділові комунікації» - 2 курс, «Засади відкриття власного бізнесу», «Штучний інтелект», «Хмарні технології» - 4 курс, які спрямовані на уміння студентів працювати в команді, вміти вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій.
- Вивчення англійської мови проводиться на протязі всі років навчання: 1-2 курс по 3 пари на тиждень, а 3-5 курсах повсім дисциплінам кафедри 20% проводиться англійською мовою. Це дозволить нашим студентам вільно володіти технічноюанглійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2.
- На протязі навчання з спеціальності студенти отримують сертифікати від компній партнерів кафедр.
- Для підвищення практичних навиків до майбутньої професії 50% занять провиться у вигляді практичних та лабораторних занять.
- Кожне лекційне заняття підкріплене практичною складовою, переліком питань для самостійної роботи.
- Для забезпечення якісного проведення практичних занять на кафедрі створено сучасну навчально-лабораторну базу на основі компаній-партнерів та сучасних програмно апаратних комплексів і програмного забезпечення.
- Розподіл годин навчального плану бакалавра 125 «Кібербезпека» здійснюється з розрахунку – 25% на дисципліни загальної підготовки і 37,5% дисципліни професійної підготовки зі спеціальності та 37,5% за спеціалізацією.
- Вивчення дисциплін загальної підготовки здійснюється з 1 по 8 семестр з метою повноційного забезпечення оволодіння студентами професійними знаннями протяг всього терміну підготовки бакалавра.
- Проходження практики студентів відбувається на базі компаній-партнерів кафедр.
В результаті здійснення іноваційного змісту навчання наш випускник володіє теоретичним знанням виконання вимог компетенцій роботодавців, практичними вміннями і навиками їх здійснення
Реалізація цієї концептуально нової освітньої моделі забезпечує підготовку конкурентноспроможних фахівців, які повною мірою відповідитимуть потребам сучасного ринку праці.
Головними напрямами навчальної роботи на кафедрі є:
- організація і проведення навчальних занять;
- формування системи методичної роботи;
Основними формами вивчення дисциплін є лекції, практичні та лабораторні заняття, самостійна робота, виконання курсових проектів і робіт бакалаврів. Заключний етап – написання дипломних робіт (проектів) для освітніх програм «бакалавр», а також атестаційних робіт для освітніх програм «магістр». Враховуючі, що одним із основних принципів кредитно-модульної технології є перенесення центру ваги навчального процесу на самостійну роботу студентів та впровадження принципів постійного стимулювання самостійного оволодіння студентами навчальним матеріалом, особливий акцент у діяльності науково-педагогічних працівників кафедри приділяється організації самостійної роботи студентів. На самостійне вивчення виносяться окремі питання, розроблені професорсько-викладацьким складом кафедри у навчальних посібниках та підручниках, а також інших навчально-методичних матеріалах.