ВИКЛАДАЧ СУЧАСНОСТІ ТА МАЙБУТНЬОГО | СУЧАСНИЙ ВИКЛАДАЧ У СТУДЕНТОЦЕНТРИЧНІЙ МОДЕЛІ | ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ ВИКЛАДАЧ |
СІНГАПУРСЬКА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ | МОТИВАЦІЯ ПО ДЕМІНГУ | ОСВІТА: ВІД ЗНАНЬ ДО КОМПЕТЕНЦІЙ |
МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ МИСЛЕННЯ | МЕТОДИ СИСТЕМАТИЗОВАНОГО ПОШУКУ | МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ |
ПРИКЛАД – «КОУЧИНГ» | ПРИКЛАД – «П’ЯТЬ ЧОМУ?» | ПРИКЛАД – «МОДЕЛЬ КАНО» |
№ З/П | АВТОРИ | ПРОБЛЕМИ, ЩО РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ АВТОРАМИ |
1 | Eva L. Baker | STEM 2026. A Vision for Innovation in STEM Education (дослідження групи американських експертів в галузі освіти, науки, інформаційних технологій з проблем інноваційної підготовки найбільш затребуваних фахівців) |
2 | Шмотіна О.В. | Шведська модель освіти (стаття) |
3 | Л. Афанасьєва | Методика формування професійної компетентності майбутніх менеджерів організації у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін (стаття) |
4 | Козлова Г.М. | Методика викладання у вищій школі (навчальний посібник) |
5 |
Стецик Г.Ю., Чапран С.П. |
Застосування інноваційної методики викладання економічних дисциплін |
6 |
Сотниченко В.М. |
Організаційна та дидактична модель аудиторного заняття (презентація) |
7 | Е.В. Евпавлова, И.И. Тубер | Методика преподавания экономических дисциплин |
8 | Научный журнал | МОЛОДОЙ УЧЁНЫЙ |
9 | Н. П. Хвесеня, М. В. Сакович | МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН |
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 328
Тел. (044) 249-25-59
E-mail: management@dut.edu.ua