XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Загальна інформація

Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Загальна інформація

Положення про кафедру Маркетингу

Кафедра маркетингу здійснює підготовку висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців за освітніми рівнями бакалавр та магістр зі спеціальності 075 - «Маркетинг».

Потреби підприємств у ґрунтовному аналізі ринку збуту, прийнятті нестандартних рішень щодо посилення лояльності споживачів і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів і послуг, веденні ефективної маркетингової політики, стрімке поширення маркетингової діяльності у сфері Інтернет-простору підвищують привабливість професії маркетолога та актуальність підготовки спеціалістів, спроможних застосовувати сучасні телекомунікаційні та інформаційні технології в маркетинговій діяльності відповідно запитам цифрових трансформацій суспільства.

Маркетинг – це сучасна філософія і дієвий інструмент успішного бізнесу!

Престижність спеціальності полягає у тому, що маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів. Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.

Навчання з маркетингу – це Ваш шанс зробити успішну кар'єру! 

Випускники кафедри отримують фахову освіту зі значним практичним наголосом у поєднанні з особистісним розвитком здобувачів, що дає можливість успішного працевлаштування в управлінській, освітній, бізнесовій медійно-комунікативній та інших сферах, у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг  на посадах, залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії  на посадах: економіст служби маркетингу (збуту), маркетолог-експерт, маркетолог-аналітик, маркетолог з ефективності підприємства, консультант з питань логістики, начальник відділу логістики,  начальник відділу маркетингу  (збуту);
  • для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах: маркетолог-консультант, маркетолог з комунікативної політики, керівник відділу зв’язків з громадськістю;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах: копірайтер, промоутер, медіапланер, бренд-менеджер, консультант з реклами, начальник відділу реклами.  

За даними Work.ua станом на листопад 2021р. у середньому «Маркетолог» у Києві заробляє 22 500 грн. Середня зарплата інтернет-маркетологів в Києві за даними Work.ua складає приблизно 23 000 грн, а за дослідженням Serpstat, інтернет-маркетолог у Києві заробляє в середньому 26 800 грн.

Маркетинг – це те, що тобі потрібно для успіху!

Затребуваність професії підтверджується компаніями – партнерами кафедри: ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для наших випускників.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній, вдосконалити знання та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням  вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для  діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях.

Наші випускники:

Єрмак Юлія обіймає посаду SMM-маркетолога компанії  «С3РА». визнаного експерта в області Digital-маркетингу, що входить у ТОП рекламодавців та афілійованих джерел, спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка  залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки тощо.

Микуляк Світлана обіймає посаду економіста зі збуту  компанії «Імпорт-Офіс Україна», - лідера ринку, що має широку та ефективну мережу дистрибуції, через яку здійснює поставки товарів в усі регіони країни, а також є постачальником канцелярських товарів в основні мережеві роздрібні структури. Світлана має досвід роботи більше 4 років у сфері маркетингових досліджень.

Коваленко Андрій обіймає посаду спеціаліста з програматик - реклами компанії  «ADPARTNER».  ТОВ «ADPARTNER» є рекламною системою, що активно розвивається, це один з найбільших гравців на українському ринку digital реклами, яка  діє на власній технологічній платформі. Співпрацює з ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та ін.

Запрошуємо  вас поринути у яскравий світ маркетингу.  У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій.

Ви отримаєте сучасні знання та навички під час вивчення дисциплін:

  • «Сучасні види маркетингу» - навички застосування інструментів латерального, Івент, сенситивного,  сарафанного, вірусного, партизанського та наномаркетингу.
  • «Блогінг» - особливості технології розробки та ведення блогів.
  • «Інтернет-маркетинг» - знання інноваційних напрямів маркетингу:  ютубінг, гео та фейс таргетинг.
  • «Електронний бізнес» - навички інноваційних напрямів ведення інтернет комерції – створення комерційного сайту, його технічної та пошукової оптимізації
  • «СРМ систем в маркетингу» - навички ведення бізнесу з використанням локальної та хмарної СРМ системи – Microsoft Dynamics 365.
  • «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика» - навички онлайн досліджень із застосуванням Google форм та PowerBI аналітики.
  • «Маркетинг у соціальних мережах» - сучасні методи просування в соціальних мережах.
  •  «Контент-маркетинг» - навички застосування інструментарію залучення споживачів на основі веб-сайтів та соціальних мереж.
  • «Маркетинг особистості» - технології побудови брендінга особистості для успішного розвитку кар'єри.

Перевагою навчання саме у нас є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази, а саме: фахова підготовка вже з першого курсу; практико-орієнтоване навчання (62% усіх занять проводиться практично); залучення до проведення практичних занять фахівців-практиків з маркетингу;  навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування студентів; набуття компетенцій, що спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, відкрити і вести власний бізнес, застосовувати можливості сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій.

Прагнеш міксувати класичний  маркетинг з інноваціями у різних галузях? Тоді тобі до нас!

Конкурентні переваги навчання маркетологів на нашій кафедрі полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову теоретичну підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток перспективних професійних компетенцій маркетологів з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі та широким застосуванням передових ІТ- технологій.

На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного росту для студентів - платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу,  випускники-практики  проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів. Постійно проводяться  презентації програм стажування і працевлаштування, тематичні екскурсії на провідні підприємства.

Тільки у нас можна побачити професію маркетолога із середини успішної компанії

Кафедра маркетингу активно залучає до проведення окремих тем лекційних і практичних занять на представників роботодавців. Зокрема, до проведення занять з «Інтернет-маркетингу» залучались провідні фахівці  фірм-партнерів, а саме Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу ТОВ «Едпартнер»,  доцент кафедри маркетингу Мирошниченко Дмитро - директор по технологіям ТОВ «Медіасаппорт».

Також кафедрою було організовано та проведено відкриті лекції з питань сучасних маркетингових технологій та майбутнього працевлаштування за участю фірм: студії IconDesignLab.com (Роман Рудник, керівник студії), ТОВ «UDS» (Каци Світлана - начальник маркетингового відділу), ТОВ «Аутсорсінг груп» (керівник  юридичного відділу Ісюк Вікторія),  Маркетингове агентство BÜRO.MT (керівник дослідницького департаменту - Савенок Юлія), Торгово-промислова палата України (Віце –Президент Валерій Король); центрального офісу «Microsoft» в Україні (керівник департаменту Наталя Дорош).

Створення Навчальної лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики кафедри маркетингу дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства. Навчальна лабораторія обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний  Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он-лайн.

Стрімка діджиталізація суспільства призвела до гострої потреби у фахівцях з маркетингу, які володіють навичками застосування інструментарію Інтернет-маркетингу, розуміння проблем ефективної асиміляції технологічних засобів маркетингу та ІКТ про що свідчать численні вакансії посад Інтернет-маркетологів.

Матеріально-технічна база кафедри маркетингу забезпечує всі умови для надання найсучасніших знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку.

 

 

Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!

 

Компанії-партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY» та ТОВ «UDS CONSULTING» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з відповідних дисциплін освітньої програми («Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг») в межах навчального процесу.  

А отримання даних сертифікатів є перепусткою для студента отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Бо при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.

Наявність сертифікатів відомих компаній – є вашою перепусткою до успішного працевлаштування!

Гарантом якості навчального процесу є інтелектуальний капітал кафедри маркетингу – висококваліфіковані викладачі, які мають значний досвід роботи у освітній і науково-дослідній сфері та практичний досвід маркетингової діяльності. Наші викладачі є членами Української Асоціації маркетингу, 50% вільно володіють англійською, що підтверджено відповідними сертифікатами В2..  Середній вік докторів наук складає - 43 роки, кандидатів наук – 40 років.

Виноградова Олена Володимирівна

Завідувач кафедри
доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України

Писар Надія Богданівна

професор кафедри
доктор економічних наук, доцент

 

Дрокіна Ніна Іванівна

доцент кафедри
доктор економічних наук
знання англійської мови на рівні В2

Совершенна Ірина Олексіївна

доцент кафедри
кандидат технічних наук, доцент
знання англійської мови на рівні В2

 

Дарчук Вероніка Геннадіївна

доцент кафедри
кандидат економічних наук
знання англійської мови на рівні В2

Литвинова Ольга Володимирівна

доцент кафедри
кандидат економічних наук
знання англійської мови на рівні В2

 

Крижко Ольга Валеріївна

старший викладач

Недопако Наталія Миколаївна

старший викладач

 

Постійне збільшення інтелектуального капіталу кафедри відбувається за рахунок підготовки науковців в аспірантурі університету, стажування в Україні та за кордоном, підвищення кваліфікації. 50%  викладачів вільно володіють англійською, що  підтверджено відповідними сертифікатами В2. Все це дозволяє кафедрі йти у ногу з життям та оновлювати зміст навчання з урахуванням сучасних практик та наукових досліджень.

У нас ви отримаєте найкращі знання від сучасних і креативних викладачів-маркетологів!

Удосконалення змісту та форм освітнього процесу на кафедрі маркетингу наблизила навчання студентів до вимог ринку праці,  а безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надала студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету.

Запрошуємо вас до нашої дружньої студентської спільноти!

Туди, де вашу індивідуальність визнають і поважають. Де ви зможете зрозуміти і оцінити самого себе. Туди, де ви зможете висловитися, поділитися своїми думками і враженнями. У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій,  яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції!

УМОВИ ВСТУПУ НА МАРКЕТИНГ у 2021 р.

Галузь знань

07 - Управління    і адміністрування

Спеціальність

075 - Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Можливість вступу для іноземців та осіб без громадянства

+

Освітні ступені, за якими оголошується прийом

бакалавр, магістр

Сертифікат акредитації освітньої програми

освітнього рівня «Бакалавр»

№ 309,

дійсний до 14.05.2025

Сертифікат акредитації освітньої програми

освітнього рівня «Магістр»

№ УД 11010677,

дійсний до 01.07.2024

Ліцензійний обсяг бакалавр

60

Ліцензійний обсяг магістр

60

Адреса університету: м. Київ, ул.Солом’янська 7.    

Телефон для довідок: 066-48-62-844 – завідувач кафедри Виноградова О. В.

Відповідно до правил прийому у 2021 році для вступу на перший курс бюджетної та  контрактної форм навчання зі спеціальності Маркетинг будуть враховані Результати ЗНО з трьох наступних загальноосвітніх дисциплін:

  1. Українська мова та література.
  2. Математика.
  3. Історія України або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія на вибір.

Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі повинна складати не менше 100 балів з кожного предмету.

Навчання здійснюється за рахунок державного бюджету та за рахунок фізичних і юридичних осіб.  Вартість навчання: 23тис.960 грн за рік (денна форма навчання)

Якщо Ви  маєте диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра Ви можете розраховувати на навчання у Державному університеті телекомунікацій на спеціальності 075-Маркетинг, одразу на 2 курсі або 3 курсі (денна форма навчання)   

 

Для вступу на 2-й або 3-й курс необхідно:

  • отримати диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра;
  • скласти ЗНО з української мови (не менше 100 балів);
  • сертифікат ЗНО з математики або історії України (не менше 100 балів);
  • скласти фахове вступне випробування (з маркетингу) у Державному університеті телекомунікацій.

 

Навчання здійснюється за  рахунок фізичних і юридичних осіб.

Вартість навчання: 23тис.960 грн за рік (денна форма навчання)

Для вступу до магістратури необхідно:

  • мати диплом бакалавра;
  • скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови (не менше 100 балів);
  • скласти іспит зі спеціальності (з маркетингу) у Державному університеті телекомунікацій.

 

Навчання здійснюється за  рахунок фізичних і юридичних осіб.

Вартість навчання: 28 тис.550 грн за рік (денна форма навчання)

 

Якщо у Вас виникли запитання звертайтесь до завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни за телефоном:  066-48-62-844. 098-72-29-528 

Адреса університету: м. Київ, ул.Солом’янська 7

Отримайте сучасну освіту,  престижну професію, забезпечене майбутнє!

 

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 59 874