XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Шановні абітурієнти!

УВАГА! Сьогодні у Вас є остання можливість до 18:00 подати заяву на вступ і поступити навчатись до нашого Університету!

Іншої можливості подати заяви на вступ в цьому році у Вас не буде!

Кафедра Маркетингу

Навчальні дисципліни

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Навчальні дисципліни

Шановні абітурієнти!

УВАГА! Сьогодні у Вас є остання можливість до 18:00 подати заяву на вступ і поступити навчатись до нашого Університету!

Іншої можливості подати заяви на вступ в цьому році у Вас не буде!

Шановні абітурієнти!

Не втратьте можливість здобути якісну вищу освіту, побудувати успішну професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє – поступайте на одну із найпрестижніших спеціальностей – МАРКЕТИНГ!

Наші студенти - маркетологи стають затребуваними на ринку праці фахівцями, які  спроможні застосовувати сучасні телекомунікаційні та інформаційні технології в маркетинговій діяльності. Під час навчання в лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики наші студенти отримують навички: застосування інструментів інноваційних напрямів маркетингу; розробки та ведення блогів; створення комерційних сайтів;  онлайн – досліджень; ведення інтернет- комерції та організації бізнесу на CRM-платформі; просування в соціальних мережах; технології побудови брендінгу особистості для успішного розвитку кар'єри тощо. А безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надає студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету та спеціальності.

Якщо Ви бажаєте отримати омріяну посаду в успішних та відомих компаніях, з  гідною заробітною платнею, яка  надасть вам незалежність,  -   не втратьте свій шанс, останній день подачі заяв на вступ на нашу спеціальність – 23 липня 2021 року.

Адреса приймальної комісії Університету:

місто Київ, вулиця Солом’янська 7

Приймальна комісія працює:

пн-пт з 08.00 до 17.00

сб-нд з 08.00 до 13.00

За кафедрою маркетингу закріплені дисципліни, спрямовані на формування фахових компетенцій майбутніх спеціалістів у сфері маркетингу.

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «БАКАЛАВР» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

  • Групова динаміка та комунікації
  • Основи рекламної презентації
  • Сучасні види маркетингу
  • Маркетинг
  • Маркетингові офісні технології 
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетинг  закупівель
  • Мерчандайзинг
  • Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика
  • Інтернет-маркетинг
  • Основи реклами
  • Поведінка споживачів
  • Електронний бізнес
  • Маркетинг інновацій
  • Логістика
  • Фінансовий маркетинг
  • Основи маркетингового менеджменту
  • Управління продажами та брендами
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетингові чинники результативності бізнесу
  • Конкурентоспроможність підприємства
  • Маркетингова товарна та цінова політика

ДИСЦИПЛІНИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТА

ДИСЦИПЛІНИ, ЗАКРІПЛЕНІ ЗА НПП КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ «МАГІСТР» ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ

  • Організація проведення наукових досліджень
  • Аналіз і планування маркетингової діяльності
  • Оцінка ефективності маркетингових рішень
  • Маркетингові технології управління Інтернет-проектами
  • Маркетингова система взаємодії
  • Стратегічний маркетинг

ДИСЦИПЛІНИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТА

Основна мета провадження освітньої діяльності - забезпечити якісну підготовку фахівців в сфері маркетингу, які здатні обирати оптимальні підходи щодо формування товарної, цінової та збутової політики, вирішувати проблеми розробки системи маркетингових комунікацій, організації маркетингової діяльності, реалізації ефективної стратегії маркетингу підприємств різних рівнів.

Зміст навчання за сформованим планом підготовки бакалаврів з маркетингу поєднує класичну академічну освіту, спрямовану на ґрунтовну фундаментальну, базову економічну підготовку, з прикладним навчанням для розвитку професійних, соціальних та інших компетенцій маркетологів та враховує специфіку маркетингової діяльності в галузі інформаційних комунікацій.

УВАГА:

У Державному університеті телекомунікацій запроваджено самий сучасний зміст навчання, орієнтований на вимоги ринку праці та останні досягнення в сфері маркетингу, ІТ та телекомунікацій.

Під час викладання курсу «Інноваційні технології маркетингової діяльності» вивчають інноваційний напрям нейромаркетингу – наномаркетинг, інструменти латерального маркетингукогнітивні технології та методики створення чат-ботів у месенджерах

Під час викладання курсу «СРМ систем в маркетингу» вивчають інноваційні напрями ведення бізнесу з використанням локальної та хмарної СРМ системи – Microsoft Dynamics 365

Під час викладання курсу «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика» вивчають інноваційні напрями онлайн досліджень з використанням Google форм та PowerBI аналітики

Під час викладання курсу «Інтернет-маркетинг» вивчають інноваційні напрями маркетингу - вірусний маркетинг, ютубінг, гео та фейс таргетинг

Під час викладання курсу «Маркетингові технології управління інтернет-проектами» та «Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних підприємств» вивчають інноваційні напрями Adgile технологій ведення проектів та підготовку проектів для краудфандінгу

Під час викладання курсу «Електронний бізнес» вивчають інноваційні напрями ведення інтернет комерції – створення комерційного сайту, його технічну та пошукову оптимізацію

Під час викладання курсу «Сучасні види маркетингу» вивчають інструменти латерального, Івент, сенситивногосарафанного, вірусного, партизанського та наномаркетингу.

Викладання дисциплін проводиться на основі найсучасніших інтерактивних методик, основними з яких є навчання за методами розв'язання господарських ситуацій, тренінгів, фокус-груп тощо. Саме за цими методами готують фахівців з маркетингу провідні університети світу.

Всі дисципліни кафедри мають відповідне навчально-методичне забезпечення і електронні варіанти у системі Moodle.

При навчанні студентів-маркетологів розподіл годин навчального плану здійснюється з розрахунку: 25% - дисципліни загальної підготовки і 75% - дисципліни професійної підготовки за спеціальністю «Маркетинг».

При цьому, вивчення дисциплін загальної підготовки здійснюється з 1-го по 8-ий семестр з метою повноцінного забезпечення оволодіння студентами професійними знаннями протягом усього терміну підготовки бакалавра.

Таким чином, освітньо-професійна програма підготовки маркетологів розроблена з урахуванням світового досвіду та особливостей української економіки. Навчання на кафедрі базується на принципово новому підході, який забезпечує підготовку фахівців, що мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності.

Кафедра маркетингу  запрошує вас поринути в абсолютно особливий та яскравий світ маркетингу! У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій,  яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції.

 
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 16 686
Інженерія програмного забезпечення автоматизованих систем
Одна з найпрестижніших нових спеціальностей
Дізнатись більше