Державний Університет Телекомунікацій

Робота із студентами - Кафедра Маркетингу

Роботу зі студентами на кафедрі Маркетингу спрямовано на формування у майбутніх фахівців - маркетологів сучасного світогляду, швидку адаптацію до вимог освітнього процесу, знайомство із тонкощами майбутньої професії, затвердження загальнолюдських та національних морально-духовних цінностей, розвиток самостійної та творчої роботи студентів, створення всіх умов для того, щоб студенти могли знайти своє місце у студентському колективі та в соціальному житті.

Ця робота проводиться за такими напрямами:

  • кураторська година (щотижня по понеділках)
  • участь у науковому гуртку «ІТ-маркетолог»;
  • участь у соціально-культурних заходах кафедри, університету, міста;
  • екскурсії на провідні підприємства, установи та організації;
  • колективне відвідування музеїв, театрів, історичних і культурних пам’яток, розважальних закладів;
  • участь у благоустрої територій міста, благодійних акціях

У результаті профорієнтаційної роботи кафедри було сформовано дві групи студентів денної форми навчання: МРД-11 та МРД-21.

Їм з перших днів вересня було призначено досвідчених кураторів – доцентів кафедри,  к.е.н. Наторіну А.О. та  к.е.н. Дарчук В.Г. Саме куратори стали для студентів провідниками у  незвіданий, цікавий світ пізнання.

На першому занятті в університеті студентам розповіли про майбутню професію, компетенції маркетолога,  які вони будуть набувати під час навчання, ознайомили зі структурою університету, познайомили з викладачами випускової кафедри, розповіли студентам про цікаве і різноманітне університетське життя.  

Для дозвілля студентів на території Державного університету телекомунікацій функціонує «Студентський центр».

Студенти-маркетологи протягом навчального року приймають активну участь у заходах – конкурсній програмі  «Візитка першокурсника», засіданнях студентського наукового гуртка «ІТ - маркетолог» тощо.Силами кафедри у конференц-залі ДУТ було організовано День професії, присвячений маркетологам у галузі зв’язку - фахівцям з професії, яка поєднує мистецтво і науку, натхнення і креатив; фахівцям, від яких залежить успіх компанії, які вивчають зміни у світовій ринковій економіці, попит на товари, аналізують пропозиції конкурентів. вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів. Небайдуже ставлення до студентів проявили викладачі кафедри маркетингу.  Їм було цікаво дізнатися про перше враження першокурсників, шляхом анкетування «Навчання у ДУТ очами студентів». Для кращого розуміння майбутньої професії студентам спеціальності «Маркетинг» викладачі кафедри організували екскурсії:  до центрального офісу «Microsoft» в Україні,  до «Vesti Media Holding»  - сучасного мультимедіа - Холдингу, що включає в себе друковані, радіо і Internet-ресурси.

Студенти – маркетологи набір 2016 – гр.МРД-21

Студенти – маркетологи набір 2017 – гр.МРД-11

Інноваційне навчання – запорука майбутнього успіху - лекція для гр.МРД-11

Інноваційне навчання – запорука майбутнього успіху - лекція для гр.МРД-21

Екскурсія до центрального офісу «Microsoft» в Україні

Екскурсія на сучасний мультимедіа Холдинг «Vesti Media Holding»

День професії, присвячений маркетологам у галузі зв’язку

Урочисті збори на честь святкування Дня Маркетолога

Відвідування XXI Міжнародної виставки реклами та маркетингу REX

Відвідування Міжнародної виставки реклами RemaDays Kiev

Презентація кафедри

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: di_addut@ukr.net

Переглядів: 4 351
^