Державний Університет Телекомунікацій

Загальна інформація - Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій

Шановні гості!

Вітаємо Вас на сторінці кафедри «Економіки підприємств та соціальних технологій»

                      

        

      ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ             ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ

Кафедра економіки підприємств та соціальних технологій є структурним підрозділом Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій. На сьогодні кафедра пропонує спектр освітянських послуг відповідно до галузевих стандартів вищої освіти України як випускова кафедра в галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки»:

  • спеціальності за освітнім ступенем «бакалавр» 051 «Економіка» з ліцензованим обсягом прийому студентів у кількості 40 осіб денної форми навчання і 20 осіб заочної форми навчання;
  • спеціальності за освітнім ступенем «бакалавр» 054 «Соціологія» з ліцензованим обсягом прийому студентів у кількості 30 осіб денної форми навчання і 30 осіб заочної форми навчання;
  • спеціалізації за освітнім ступенем «магістр» 054 «Соціологія» з ліцензованим обсягом прийому студентів у кількості 30 осіб денної форми навчання і 30 осіб заочної форми навчання.

Практична місія підготовки за спеціальністю 051 «Економіка» - випуск фахівців, зданих на стратегічному та оперативному рівнях керувати фінансово-економічними процесами на підприємствах. Унікальною компетенцією фахівців з економіки нашого ВНЗ є фундаментальна економічна підготовка та професійне володіння сучасними програмними продуктами для проведення економічної діагностики та бізнес-планування. Окрім цього, такі фахівці отримають вміння чітко поставити завдання ІТ-спеціалістам щодо розробки та адаптації прикладного програмного продукту (Project-expert, 1C, Parus тощо) під конкурентну та економічну специфіку підприємства будь якої сфери, у т.ч. сфери ІТ.

Зміст навчання за спеціальністю «Економіка» формує у студентів 4  найважливіші здібності (подивитись):

1. Здатність здійснювати гнучке фінансово-економічне планування  на підприємствах в умовах динамічного бізнес-середовища. Сфера ІТ, яка є головним профілем Університету, дає змогу створити зручне програмне забезпечення для здійснення швидких економічних розрахунків на підприємствах будь-якої сфери.

2. Володіння інструментами та методами ведення бізнесу на міжнародному рівні. Як відомо, провідні компанії  сфери ІТ є зарубіжними. Отже, фахівці з економіки ІТ-підприємств володіють світовими стандартами ведення бізнесу та можуть впевнено працювати у транснаціональних корпораціях та іноземних фірмах.

3. Здатність керувати  бізнес-процесами  на підприємствах найбільш сфери ІТ, яка є найбільш  динамічною, прибутковою і інноваційною сферою. Отже, фахівці, якій здатні керувати ІТ-підприємствами, мають прогресивне стратегічне мислення та  швидку управлінську реакцію. Це дає їм змогу організовувати бізнес-процеси в усіх галузях.

4. Широкий світогляд та мультикульурна толерантність. Студенти поглиблено вивчають іноземну мову та глобальні виклики, які існують у світі. Це дає їм змогу швидко пристосовуватись до особливостей роботи у будь-якій країні світу та з повагою ставитись до її національних особливостей.

Практична місія підготовки за спеціальністю 054 «Соціологія» - випуск фахівців, зданих проводити актуальні соціологічні дослідження та організовувати соціальні проекти у бізнесі в умовах динамічного конкурентного середовища. Об’єктивна та професійна оцінка вимог та очікувань споживачів є головним підґрунтям успішної стратегії компанії. Зміст навчання за спеціальністю «Соцологія» дозволяє студентам опанувати 4-ма найважливішими здібностями (подивитись):

1. Володіння провідними технологіями та  інструментами соціальних досліджень (на основі програмних продуктів OCA, SPSS).

2. Володіння  актуальними соціологічними аспектами  економіки, політики та права.

3. Здатність проводити соціально-психологічну діагностику компаній.

4. Широкий світогляд та мультикультурна толерантність.  Тому соціологи користуються попитом у таких сферах: режисура соціальних ігор, надання консалтингових послуг суспільного та соціально-поведінкового характеру;  організація та проведення виборчих кампаній (президентські, парламентські, місцеві вибори тощо); - підбір та розвиток персоналу та корпоративної культури; - формування конкурентного іміджу підприємства; - налагодження переговорних технологій;- дослідження ринків товарів та послуг та виявлення найбільш привабливих з них; керівництво аналітичними центрами.

3. В процесі навчання на базі кафедри студенти опановують сучасні програмні продукти з фінансового- та бізнес-планування та узагальнення соціальних опитувань.

4. Проведення наукових досліджень є невід’ємною складовою високого рейтингу університету. В рамках кафедри щорічно  проводиться актуальна науково-практична конференція «Дорожня карта інформаційно-телекомунікаційної галузі». Для обміну думками та створення майбутніх старт-апів функціонують 2 студентські гуртки: «Актуальні проблеми економіки підприємств»; «Сучасні технології соціологічних досліджень».

Випускники-соціологи Державного університету телекомунікацій користуються працюють у багатьох сферах (подивитись):

Соціолог – це фахівець, який займається дослідженням, аналізом та інтерпретуванням соціальних явищ у будь-якій сфері діяльності суспільства (економіці, політиці, праві, науці, культурі тощо).

Завдання соціолога – зібрати якомога більше інформації у досліджуваній сфері. Соціолог:

  • визначає сферу дослідження;
  • вивчає результати попередніх досліджень із даної проблематики;
  • готує роздатковий матеріал для опитування та інтерв’ю;
  • збирає інформацію, обробляє та аналізує отримані дані;
  • поширює результати.

Тобто, незалежно від середовища, метою фахівця-соціолога є:

  • зрозуміти механізми, які регулюють діяльність людини (внутрішній світ, міжособистісні відносини тощо);
  • проаналізувати, описати, оцінити проблеми, факти та явища, що відбуваються в суспільстві, окремих групах і спільнотах.

Соціолог – це професія переважно розумової праці, яка пов’язана з отриманням та переробкою інформації.

У ширшому значенні, соціолог – це вчений, який, вдаючись до математичних методів обробки даних, отриманих при опитуванні, з’ясовує детальну картину розвитку суспільства, виявляє та досліджує соціальні явища.

Соціолог може побудувати свою кар’єру як у галузі науково-дослідницької роботи, так і в управлінській сфері.

Випускники готові до професійної діяльності як соціологи у державних підприємствах і установах, соціологічних і аналітичних службах, комерційних фірмах, науково-дослідних установах, у сфері освіти. Наші випускники успішно працюють у соціологічних і маркетингових фірмах, у сфері політичного менеджменту. Отримавши професію соціолога, ви зможете кваліфіковано працювати:

  • у сфері державного, муніципального та корпоративного управління;
  • фахівцями кадрового менеджменту;
  • у підрозділах соціологічних служб міністерств і відомств, виробничих підприємств і корпорацій;
  • у пресі, на телебаченні, у рекламних агентствах, у галузі зв’язків із громадськістю (PR);
  • фахівцями-аналітиками із дослідження ринку послуг зв’язку: ПрАТ «Київстар», ПрАТ «МТС Україна», ПАТ «Укртелеком», ПрАТ «Телесистеми України», ЗАТ «Телесвіт», ЗАТ «Телекомінвест-Київ», компанія «ВОЛЯ», компанія «Інтертелеком», ТОВ «Інфоком», ЗАТ «МЕДІА ІНВЕСТ», ТОВ «Оптіма-телеком» та ін.

Для розвитку практичних умінь на базі кафедри пропонується тренінг «Фінансове планування: сучасні методи та тренди» з видачею відповідного сертифікату. В рамках тренінгу студенти опановують найбільш цінними програмними продуктами з економічної діагностики та бізнес-планування «Project-expert» та «1-С».

На сьогоднішній день ринок праці України має потребу у висококваліфікований спеціалістах, які не лише можуть похвалитись дипломом про вищу освіту, але й підтвердити наявність практичних вмінь, навичок та компетенцій відповідними сертифікатами.

Видача відповідних сертифікатів можлива лише при складанні сертифікаційних тестів у тестових центрах, що визнаються лідерами світового ринку виробництва телекомунікаційного обладнання та програмного забезпечення.

Найбільшою компанією, що надає свої послуги на світовому ринку дистанційного навчання і освітніх послуг є компанія Pearson VUE (Pearson VUE - Virtual University Enterprises), в якій працює понад 40 тисяч осіб (подивитись):

9 грудня 2015 року відбулося офіційне визнання компанією Pearson VUE лабораторії кафедри телекомунікаційних систем складовою всесвітньої мережі тестових центрів, що розгорнута в 175 країнах світу. А вже 25 січня 2016 року науково-педагогічні працівники склали сертифікаційний іспит на право адміністрування обладнання центу і прийняття сертифікаційний тестів.

Розгортання сучасного технічного обладнання в лабораторії № 222 кафедри телекомунікаційних систем мало на меті не лише створення навчального експлуатаційно-моделюючого комплексу мережі національного провайдера телекомунікаційних послуг, але і заснування тестового центру Pearson VUE, який би забезпечував складання сертифікаційних тестів відповідно до програм промислової і професійної сертифікації провідних виробників телекомунікаційного обладнання та програмного забезпечення.

Це дозволяє, не звертаючись до комерційних центрів тестування, безпосередньо в Університеті здійснювати сертифікацію студентів усіх спеціальностей за офіційно визнаними програмами тестування декількох десятків виробників телекомунікаційного обладнання та програмного забезпечення лідерами серед яких є: Ericsson, Cisco, Juniper, ZTE, Apple, Microsoft, IBM, Linux та інших.

Таким чином, на відміну від інших навчальних закладів, Ви маєте можливість підтвердити міжнародними сертифікатами практичні навички в експлуатації сучасного телекомунікаційного обладнання та роботи з провідним програмним забезпеченням, що суттєво збільшує шанси Вашого успішного працевлаштування не тільки на Україні, але і у всьому світі.

Запрошуємо усіх бажаючих поміркувати над своїм майбутнім та отримати міжнародні сертифікати, пройшовши тестування в центрі Pearson VUE!

Каферда на високому рівні забезпечує здійснення навчального процесу для усіх спеціальностей в університеті з актуальних дисциплін економічного та гуманітарного циклів.

Науково-педагогічний склад кафедри налічує 8 фахівців: доктори наук – 3 (38%), кандидати наук – 4 (50%).

Завжди раді спілкуванню з Вами,

з повагою, викладачі кафедри «Економіки підприємств та соціальних технологій»

Переглядів: 16 350
^