XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

МАРКЕТОЛОГ - МИ ПРАЦЮЄМО НА РЕЙТИНГ ПРОФЕСІЇ

11:57, 05-02-2018

МАРКЕТИНГ СЬОГОДНІ - НАЙБІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНА РИНКОВА ПРОФЕСІЯ.

У процентному вираженні потреба у фахівцях з маркетингу виражається як:

  • Затребуваність - 95%
  • Оплачуваність - 80%
  • Конкуренція - 80%
  • Вхідний бар'єр - 85%
  • Перспективи - 95%

ХТО ТАКИЙ МАРКЕТОЛОГ?

Маркетолог - це фахівець, в обов'язки якого входить вивчення переваг покупців і підвищення рівня товарообігу фірми, на яку він працює. Від даного фахівця залежить успіх і рівень п родажів продукції, що просувається, адже він доносить думку споживача до виробника.

Тому, завдання кафедри маркетингу в підготовці студентів-маркетологів полягає не тільки в тому, щоб їх навчити просувати товари і послуги на ринках, а й в тому, щоб дати їм можливість відчути і зрозуміти специфіку реальної маркетингової діяльності з урахуванням вимог роботодавців на ринку. Ми ставимо завдання сформувати у студентів компетенції затребувані практикою, серед яких одні з основних - внутрішня мотивація, бажання і здатність до самостійного пошуку маркетингових рішень.

ПЕРЕВАГИ ПІДГОТОВКИ МАРКЕТОЛОГІВ У ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ.

Підготовка в майбутніх фахівців спирається на широку теоретичну і практичну базу ДУТ. Теоретична підготовка передбачає інноваційний зміст процесу навчання, передові освітні технології, формування базових знань найсучасніших концепцій маркетингу. Практична підготовка реалізується на базі сучасної лабораторії маркетингових досліджень, практики видачі сертифікатів компаніями-партнерами, формуванню навичок і вмінь, затребуваних в майбутній професії.

Ця підготовка забезпечується професійними кадрами кафедри маркетингу і відомими фахівцями-практиками - представниками баз практик - провідними компаніями в сфері маркетингу.

Подібна підготовка дозволить фахівцеві більш точно і успішно вести аналіз ситуації на ринках, проводити сегментування споживчого ринку, позиціонування товарів і послуг, розуміти мотивацію купівельного поведінки, ефективно займатися управлінням каналами збутової діяльності, товарної та цінової політики компанії.

Читайте також
Переглядів: 4 585