XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Чому слід обирати МАРКЕТИНГ в Державному університеті телекомунікацій?

10:45, 12-05-2018

Чому слід стати  маркетологом?

Маркетолог - один з найважливіших фахівців в будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства.

Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів (товарів або послуг), управління життєвим циклом товарів (від виведення на ринок новинок до заміни застарілих продуктів новими) тощо.

Професія маркетолога - найбільш творча з сучасних ринкових професій.

Професія маркетолога  добре оплачувана.

У  Державному університеті телекомунікацій надають компетенції,  необхідні Вам при побудові своєї персональної траєкторії кар'єри:

  • ґрунтовні знання в області маркетингу, знання найновітніших маркетингових концепцій;
  • знання світових тенденцій і вивчення світового досвіду в області маркетингу;
  • знання професійного програмного забезпечення;
  • знання специфіки ринку телекомунікацій - перспективного ринку послуг, на яких працюють майбутні клієнти маркетологів;
  • вміння обробляти, глибоко аналізувати маркетингову інформацію і робити висновки;
  • вміння приймати гнучкі рішення і нестандартно мислити;
  • вміння розробляти цікаві і грамотні презентації для клієнтів, застосовувати прийоми самомаркетінгу;
  • навички застосування методів розробки нових продуктів і виведення їх на ринок;
  • навички вільного володіння професійною  англійською;
  • навички логічного мислення, вміння зосередитися, знання тайм і стрес-менеджменту, міжособистісних комунікацій і роботі в команді.

Саме у нас Ви отримаєте

  • багатий життєвий досвід, що включає спілкування з відомими фахівцями зі сфери маркетингу, цікаві екскурсії та практики на провідних компаніях – партнерах кафедри
  • науковий досвід у науковому гуртку «ІТ-маркетолог», учасники якого займаються дослідженнями ринку, готують доповіді і презентації, беруть участь в науково-практичних конференціях
  • надійний кар'єрний старт і широкі перспективи працевлаштування!
Читайте також
Переглядів: 4 869