XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Науково-педагогічна практика на кафедрі Інформаційних систем та технологій

12:40, 22-11-2018

Кафедрою Інформаційних систем та технологій активно залучаються студенти-магістри до проходження науково-педагогічної практики по своїй спеціальності. Науково-педагогічна практика є одним з найважливіших компонентів і складових частин навчального процесу здобувачів освітнього ступеня «Магістр». Метою цього виду практики є виконання досліджень за темою магістерської роботи, набуття навичок самостійної дослідницької роботи, підготовка матеріалів за темою магістерської роботи у вигляді звіту з практики, бібліографічні та патентні дослідження, а також формування первинних навичок і вмінь здійснення педагогічної діяльності.

З метою формування у майбутніх магістрів умінь і навичок підготовки навчальних матеріалів, планування програм навчання, проведення семінарів, тренінгів 20 листопада 2018 року магістром факультету Інформаційних технологій Скабою Світланою в межах дисципліни «Теорія інформаційних процесів та систем», яка викладається на кафедрі Інформаційних систем та технологій, було проведене заняття на тему: «Моделі сигналів. Види модуляції», в ході якого студенти вивчали математичні моделі сигналів і процесів в інформаційних системах. Метою викладання дисципліни «Теорія інформаційних процесів та систем» є навчання студентів основним принципам і методам побудови інформаційних систем, необхідних при створенні, дослідженні та експлуатації систем різної природи; розуміння студентами процесів, які відбуваються в інформаційних системах.

Науково-педагогічна практика спрямована на формування і розвиток у студентів-магістрів навичок педагогічної діяльності, в тому числі, формування педагогічного мислення, формування професійних умінь і навичок, необхідних для успішного здійснення навчально-виховного процесу, розвиток потреби в самоосвіті і вдосконаленні професійних знань і умінь, формування досвіду творчої педагогічної діяльності, дослідного підходу до педагогічного процесу, завершення теоретичних досліджень за темою магістерської атестаційної роботи.

Читайте також
Переглядів: 4 218