XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Особливості інноваційного підходу до підготовки фахівців з маркетингу на 1 курсі у дисципліні «Сучасні види маркетингу»

13:50, 14-12-2018

Маркетолог - один з найважливіших спеціалістів у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, а значить ефективність роботи маркетолога - питання життя та смерті для будь-якої компанії. 

Відповідно до  реалій сьогодення ректором університету д.т.н., проф. В.Б. Толубком було запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок,  відповідно до сучасних вимог роботодавців. Однією з важливих складових інноваційного підходу до підготовки фахівців з маркетингу є підготовка по спеціальності «Маркетинг», яка починається не з третього, а вже з першого курсу.

 

Так, на першому курсі у 1 семестрі запроваджено вивчення авторського курсу, розробленого на кафедрі маркетингу ДУТ завідувачем кафедри, д.е.н., проф.. Виноградовою О.В. - «Сучасні види маркетингу», який розкриває зміст сучасних маркетингових концепцій та можливостей використання нестандартних (нетрадиційних) підходів до маркетингової діяльності компаній на ринку.

 

Ця дисципліна розкриває таємниці альтернативного маркетингу. В результаті її вивчення студенти вчаться

  • визначати затребуваність нестандартних видів маркетингу;
  • ідентифікувати ситуації, в яких слід застосовувати нестандартні методи маркетингу;
  • володіти технологіями латерального маркетингу;
  • застосовувати  інструменти Івент-маркетингу;
  • розуміти особливості нейромаркетінгу і механізми його  впливу на споживача;
  • визначати способи використання ароматів, музики та кольору в рекламі,
  • застосовувати комплексний підхід до вибору каналів впливу на почуття споживача;
  • використовувати прийоми і методики управління просуванням за допомогою сарафанного, вірусного і партизанського маркетингу
 

Заняття проходять у творчій, креативній атмосфері, з виїздом на практичних заняттях до місць застосування інструментів альтернативного маркетингу.

 

Вивчення вже на 1 курсі фахових дисциплін пробуджує інтерес до професії, надає розуміння складових майбутньої професії.

Переглядів: 5 903