Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Додатковий набір 2019

Пропонується робота студентам!

Студенти останніх курсів та заочної форми навчання запрошуються прийняти участь у конкурсному відборі на вакансії:
 

1. Інженер у відділ підтримки програмного забезпечення

Вимоги:

  • Вільне володіння українською мовою (усно та письмово);
  • Досвід роботи в системах Service Desk;
  • Досвід роботи з програмним забезпеченням для віддаленого керування комп’ютером (TeamViewer/Ammyy Admin/AnyDesk);
  • Вміння писати SQL-запити;
  • Впевнений користувач офісного ПЗ;
  • Впевнений користувач ОС сімейства MS Windows.

Бажано:

  • Досвід написання технічної документації;
  • Досвід роботи з CMS;
  • Досвід роботи з системами електронного документообігу.

Обов’язки:

  • Забезпечення технічної підтримки користувачів інформаційно-телекомунікаційних систем, спеціалізованого програмного забезпечення та сервісів, адміністрування та розвиток яких здійснює Підприємство;
  • Відпрацювання інцидентів в ServiceDesk в межах компетенції;
  • Вирішення інцидентів, що виходять за межі компетенції І лінії технічної підтримки;
  • Написання та/або доповнення інструкцій;
  • Тестування функціональних можливостей після оновлення інформаційно-телекомунікаційних систем, що адмініструє Підприємство;
  • Первинний аналіз запитів на внесення змін до функціоналу інформаційно-телекомунікаційних систем, електронних ресурсів та/або сервісів (доповнення існуючого функціоналу, створення нових модулів та підсистем) консолідація та оформлення технічних завдань на доопрацювання;
  • Участь у розробці проектної, технічної та нормативної документації.
     

2. Фахівець служби ІТ-підтримки (1 лінія)

Вимоги:

  • Технічна освіта (молодший спеціаліст, бакалавр або незакінчена вища освіта);
  • Впевнений користувач пакету Microsoft Office;
  • Впевнений користувач ПК;
  • Вільне володіння українською мовою (усно та письмово).

Обов'язки:

  • Здійснення інформаційної та технічної підтримки зовнішніх користувачів;
  • Обробка телефонних та електронних звернень від користувачів;
  • Визначення категорії та пріоритетів заявок;
  • Самостійне вирішення запитів в межах компетенції фахівця 1-ї лінії технічної підтримки;
  • Передача звернень на 2-гу, 3-тю лінію підтримки та моніторинг статусу переданої заявки;
  • Надання користувачам зворотнього зв'язку щодо обробки звернень.

 

Ми пропонуємо:

Цікаву та динамічну роботу;

Можливість професійного розвитку;

Можливість кар’єрного росту;

Молодий дружний колектив;

Соціальні гарантії згідно КЗпП;

Офіційне працевлаштування.

Офіс: м Київ, ст. метро Дорогожичі, Лук'янівська

Більше про підприємство: http://dir.gov.ua/

Резюме надсилайте на е-mail: tgm@dir.gov.ua

Тел. 067 412 73 61

Оцініть новину:
3

Читайте також

Ключові слова


Переглядів: 743
^