XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вплив базових компетенцій на впровадження інноваційного змісту навчання кафедри МВТ

10:14, 21-03-2019

Студенти, що мають досвід безпосередньої роботи із експлуатації телекомунікаційних систем різного призначення та опановують знання із дисциплін кафедри МВТ, 18 березня 2019 р. і 20 березня 2019 р. зустрілись за круглим столом для формування загальної точки зору щодо впливу базових компетенцій на впровадження інноваційного змісту навчання кафедри МВТ на прикладі побудови навчального процесу дисципліни “Основи телебачення та радіомовлення”.
 

 

На зустрічі розглянуто базові компетенції, які сформовані з допомогою визначених науково-педагогічних напрямків:

  • Теорія інформації,
  • Основи побудови інформаційних систем,
  • Проектування інформаційних систем,
  • Розрахунок функціональних перетворювачів інформаційних систем та їх режимів роботи,
  • Моделювання процесів обробки інформації у телекомунікаційних системах і т.п.

Базові компетенції - це інструменти з формування методик, технологій, алгоритмів опрацювання знань зазначеної дисципліни з метою формування компетенцій роботодавців, що дозволяють отримати сертифікати відповідного рівня за участю базових підприємств роботодавців.
 

 

Зборами розглянуто та обговорено нові впровадження 2018-2019 років, що визначили інноваційний зміст дисципліни:

  • Методика та пристрій формування каналів зв'язку, систем телебачення та радіомовлення,
  • Використання відеокамери у різних умовах зйомок із наявними перешкодами та завадами,
  • Програмно-технічні засоби для формування і монтажу теле- та відеороликів.

Викладачі кафедри та студенти обмінялися думками щодо актуальності зазначених інновацій у навчальному процесі та визнали сучасність таких методів і побудов.

Переглядів: 3 509