XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Посилене вивчення англійської мови - ключ до успіху майбутніх маркетологів

16:07, 30-03-2019

У сучасному світі знання англійської мови – це ключ до успіху де спілкування та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення.

Саме англійська – це офіційна мова міжнародного бізнесу та торгівлі, Інтернету і техніки, науки і мистецтв. 80% ділового мовного простору займає саме вона.

Значення англійської мови в сучасному світі настільки велике, що її знання не є розкішшю. Її вчать скрізь: у школах, університетах, на курсах. Володіння англійською мовою – вже не дивовижна навичка, а необхідність.

І для того, щоб досконало оволодіти англійською, потрібна сильна мотивація, яка буде постійно спонукати і надихати людину на нові перемоги.

 

«You can never understand one language until you understand at least two.»

Geoffrey Willans

Зважуючи на всі ці аспекти, у Державному університеті телекомунікацій запроваджено посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі — 3 пари занять на тиждень, на 3-4-5 курсах − 20% занять за спеціальністю, що викладаються англійською мовою забезпечить можливість нашому студенту вільно володіти фаховою англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2

На кафедрі маркетингу на 3 курсі студентів маркетологів готує к.е.н. доцент Дарчук Вероніка Геннадіївна. Пари викладач проводить англійською мовою, використовуючи різні методики та прийоми. Студенти в свою чергу теж повинні розмовляти, відповідати на питання та готувати презентації англійською мовою. Це дає студентам краще засвоїти матеріал і мати кращий словниковий запас.

Адже англійська мова дасть змогу майбутньому маркетологу створити відмінну кар’єру і працювати в міжнародних компаніях.

Переглядів: 5 319