XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Інноваційний зміст навчання - орієнтири кафедри МВТ у 2019 – 2020 рр. навчальному році

19:04, 06-06-2019

Аналіз навчального процесу кафедри у 2018 – 2019 рр. показав невпинне зростання рівня його якості: збільшення кількості докторів та кандидатів технічних наук, що забезпечують науково-практичне підґрунтя навчального процесу; тісні навчально-виробничі зв’язки кафедри із сучасними підприємствами України у галузі телекомунікацій; лабораторні навчальні програмно-технічні комплекси, що відповідають вимогам сьогодення передових виробничих підприємств – партнерів кафедри, які є потенційними замовниками випускників. Інноваційний зміст навчання передбачає, що студентів кафедра МВТ зобов’язана навчати тому, чому потрібно і як потрібно, теоретично і практично. Нерозривний зв'язок науки, навчального процесу і практики підкреслено знайшов відображення у роботі круглого столу та темах розглянутих на ньому дослідних робіт проведених кафедрою МВТ, який відбувся 4 червня 2019 року.

У роботі круглого столу знайшли втілення та були розглянуті виробничі теми: «Вдосконалення методу побудови раціонального тракту прийому інформації цифрового передавача» Ільєнко М.С., «Проектування корпоративної мережі Wi-Fi компанії ТОВ «ТіВіMik-ПаК»» Овдій Д.О., «Впровадження та організація радіомереж з використанням стандарту Wi-MAX» Чуприна В.С., «Побудова цифрового вузла довідково-інформаційних служб з функцією call-центрів реалізованого на базі SI-3000» Грубський Д.В., «Проектування підсилювальних ділянок в системах та комплексах цифрового кабельного телебачення» Копилов А.І.

Реалізація, впровадження в дію перерахованих напрямів розвитку систем телекомунікації забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців, які відповідають вимогам і потребам сучасного ринку праці.

Переглядів: 4 467