Після проходження навчання на курсах в "Університеті менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України (НАПНУ) з 18.02.2019 по 20.09.2019г. і успішного захисту випускної роботи доцент кафедри Управління інформаційною та кібернетичною безпекою "(УІКБ) Якименко Юрій Михайлович отримав Свідоцтво про підвищення кваліфікації за категорією:" Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів ".
На завершальному третьому етапі курсів, який проходив з 16 по 20.09.2019р., були проведені заняття викладачами академії і захист випускних робіт слухачами курсів.
ТЕМИ ЗАНЯТЬ
16.09-20.09.2019р.
Категорія слухачів: Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів
ІІІ етап
Куратор – тьютор: доц. М.В. Ілляхова
Тема занять |
Вид занять |
Викладачі |
1.1. Проектний менеджмент в управлінні розвитком закладу освіти |
тематична дискусія |
доц. В.Я. Паздрій |
5.1 Дослідницькі методики з використання ІТ- та STEM- технологій |
семінарське заняття |
ст.викл. Н.І. Гущина |
3.2. Сучасні освітні тренди: перспективи і можливості упровадження |
науково-практична конференція |
доц. М.В. Ілляхова |
2.1 Менеджмент інноваційних освітніх проектів |
лекція |
проф. В.В. Супрун проф. О.О. Клокар |
тематична дискусія |
||
4.2 Індивідуальна траєкторія розвитку особистості педагогічного працівника та її супровід засобами недирективного управління |
семінарське заняття |
проф. П.Ф. Лушин |
7.1 Спецкурс за вибором |
семінарське заняття |
|
4.1 Попередження професійного стресу та «професійного вигорання» особистості педагогічних працівників |
|
доц. Н.І. Пінчук |
1.2. Тенденції розвитку освіти суспільства, побудованого на знаннях |
тематична дискусія |
проф. О.М. Отич |
3.1 Науково-педагогічні проблеми освітнього процесу у ЗВО: виклики сьогодення |
семінар-практикум (на базі Інституту модернізації змісту освіти) |
доц. М.В. Ілляхова |
Захист випускних робіт |
|
проф. Л.Ф. Панченко доц. М.В. Ілляхова ст.викл. М.Ш. Фарухшина |
Примітка.
На цих курсах в НАПНУ педагогічні працівники підвищують свою професійну діяльність завдяки: ознайомлення з сучасними тенденціями науково-методичного менеджменту освітніх інновацій та дидактики вищої школи, сучасними технологіями інтерактивного навчання у професійній діяльності науково-педагогічних працівників і психологічними особливостями освіти дорослих, креативними компетентностями науково-педагогічних працівників в умовах цифрового суспільства. Обов'язковим елементом підсумкової атестації слухача по завершенню курсів підвищення кваліфікації є захист випускної роботи професійної та практичної спрямованості.
Вибірка навчально-методичних матеріалів (З 3 етапу курсів в НАПНУ)
ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ. Інформаційне забезпечення управління виховною діяльністю педагогів.
А.Е. Гречаник, к.пед.н., доц., зав. кафедри наукових основ управління. ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ навчальних закладів
К.е.н., доцент кафедри професійної та вищої освіти і права ЦІППО УМО, доцент кафедри стратегії бізнесу КНЕУ імені Вадима Гетьмана, генеральний директор Компанії Інтелектуальних Технологій (КІНТ), Паздрій Віталій Ярославович.
ПИТАННЯ, винесені на обговорення:
1. Коротко про підприємливість.
2. Сутність проекту.
3. Визначення ключових ресурсів навчального закладу.
Попередження професійного стресу і професійного вигорання персоналу освітньої організації
Н. І. Пінчук, доцент кафедри психології управління ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» канд. психол наук, доцент.