XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Неперервне оновлення професійних практичних компетенцій шляхом участі кафедри публічного управління та адміністрування ННІЗІ у заходах, організованих Секретаріатом Кабінету Міністрів України

16:37, 20-10-2019

Освітньо-професійна програма спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» базується на новітніх дисциплінах, зміст яких формується шляхом тісної співпраці науковців  університету телекомунікацій і практиків з галузі державного управління. Так формується зміст навчання для наших студентів з кожної дисципліни спеціальності. При цьому відбувається систематичне оновлення змісту навчальних дисциплін у відповідності із реформуванням сфери публічного управління в Україні.

Серед великої кількості компетенцій, що набувають студенти спеціальності «Публічне управління та адміністрування», є система компетенцій,  спрямована на підготовку фахівців, які можуть  якісно надавати адміністративні послуги із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Так, 9-11 жовтня 2019 року кафедра публічного управління та адміністрування прийняла участь у конференції  «Адміністративні послуги в контексті розвитку об’єднаних територіальних громад та процесів цифрової трансформації». Організаторами конференції виступили Секретаріат Кабінету Міністрів України спільно з Асоціацією об’єднаних територіальних громад та Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.

В заході взяли участь перший заступник Міністра цифрової трансформації Олексій Вискуб  та заступниця Міністра цифрової трансформації з питань розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська, керівники Центрів надання адміністративних послуг, керівники громадських організацій з підтримки реформ адмінпослуг в Україні.  

У своїх виступах представники Уряду України розповіли аудиторії, як відбуватиметься цифрова трансформація публічних послуг та які перспективи розвитку. Основними тезами виступів стали:

☑️ щороку збільшується кількість комплексних, автоматичних та швидких послуг

☑️ 90% населення з задоволенням користуються публічними послугами

☑️ для отримання послуги треба заповнити лише одну електронну форму

☑️ ЦНАПи надають якісні та швидкі послуги за допомогою порталу державних послуг «ДІЯ»

☑️ щороку зростає кількість послуг, які надаються через ЦНАПи

☑️ щороку зменшується кількість позовів про оскарження рішень адміністративних органів.

Основними принципами, що дозволяють реформувати систему взаємодії «держава-людина» у наданні публічних послуг, команда Мінцифри назвала:

  • реінжиніринг, спрощення послуг
  • збільшення кількості повністю автоматизованих послуг
  • об'єднання послуг навколо життєвої чи бізнес-ситуації з можливістю отримати весь перелік послуг за однією заявою (приклад – єМалятко)
  • оnce only – якщо держава вже має інформацію про людину, то не треба надавати паперові підтвердження цієї інформації декілька разів.

Кращими кейсами, реалізованими у сфері надання адмінпослуг, під час конференції поділилися представники проектів міжнародної технічної допомоги: «У кожної людини є свої життєві обставини, але ми хочемо, щоб кожен виходив із ЦНАП з гарним настроєм і позитивним результатом. Тому були розроблені практичні рішення, що підвищують ефективність та результативність нашої з Вами роботи»,- сказав керівник Офісу реформи адмінпослуг  Володимир Семеніхін під час презентації 10 перевірених інструментів для підвищення якості та доступності адмінпослуг у ЦНАП.

Перебудова держави є необхідним явищем. І це стосується в першу чергу зміни парадигми взаємодії «держава-людина». У розрізі надання адміністративних послуг, ці взаємовідносини мають перетворитися у повноцінне обслуговування життя людини, на зручний сервіс для громадян. І для перетворення потрібно починати із зміни світогляду багатьох чиновників та  вирощування управлінців нової формацій, до яких і належать студенти ДУТ.

Читайте також
Переглядів: 3 835