XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кар’єра для економістів в ІТ-компанії: як стати затребуваним спеціалістом на висококонкурентному ринку

18:56, 05-12-2019

Однією з беззаперечних переваг нашого Університету є взаємовигідна й тісна співпраця з компаніями-партнерами у галузі ІТ. Переваги такої співпраці очевидні: студенти вже з першого курсу слухають цікаві лекції від практиків і мають можливість оплачуваного стажування, а у подальшому – й вдалого працевлаштування у цих компаніях.

Одним зі стратегічних партнерів кафедри Економіки підприємств та соціальних технологій є міжнародна компанія з ІТ-аутсорсингу «Miratech». В рамках існуючої співпраці, 05 грудня 2019 року менеджер з цифрового маркетингу компанії Володимир Хоміченко провів лекцію-тренінг «Кар’єра для економістів в ІТ-компанії: як стати затребуваним спеціалістом».

 
 

Володимир – спеціаліст з більш ніж 10 000 напрацьованих годин в економічній аналітиці  і digital-маркетингу. Йому можна вірити! Під час заняття він розказав – які перспективні посади в ІТ-компаніях можуть займати випускники економічних спеціальностей. Серед топових і, звичайно, гарно оплачуваних професій на які сміливо можуть претендувати наші студенти він виділив: prodact/project – менеджер; аналітик економічної безпеки; sales/biz dev/account спеціаліст; finane-account аналітик; HR recruiting фахівець; team lead менеджер, фахівець BI/BA….. Це не повний перелік. І те, що більшість посад звучить англомовно не є випадковим. Володимир зазначив, що однією з головних вимог міжнародної ІТ-компанії до майбутніх співробітників є вільне володіння англійською мовою. Окрім того, вони  повинні мати сучасні знання й практичні навички з економічної статистики, фінансової аналітики, основ програмування, психології поведінки людей, а також технологій бренд-позиціювання і funnel-маркетингу. Все вище означене системно і зрозуміло викладається нашим студентам за бакалаврською програмою «Економіка підприємств ІТ-бізнесу». Не все дається просто, але перспективи того варті!

Так, одна з найближчих перспектив, яку окреслив Володимир Хоміченко нашим студентам – це можливість влаштуватись інтерном в ІТ-компанію «Miratech» і пройти тримісячне оплачуване стажування. Пропозиція викликала велику зацікавленість і, сподіваємось, найближчим часом студенти розкажуть – чому новому вони вже встигли навчитись безпосередньо в Компанії.

 

Наближається зимова сесія і вільного часу залишається обмаль… Але першу пораду, яку сьогодні отримали студенти від практика-професіонала, вони запам’ятали прекрасно: вивчати не менше десяти нових англійських слів щодня! До речі, Ви вже вивчили свої десять слів на сьогодні?-))

Читайте також
Переглядів: 4 780