XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти-маркетологи отримали сертифікати від компанії «ADPARTNER»

13:46, 15-01-2020

У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією «ADPARTNER» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., Іртлача М.О. в рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» завершили навчання та підтвердили свій успіх та знання сертифікатами.

За результатами курсу студенти 4 курсу, групи МРД – 41 кафедри маркетингу на останньому занятті презентували свої роботи по дослідженні корпоративного сайту.

Студенти–маркетологи презентували проведені дослідження, де продемонстрували свої знання в виявленні плюсів та мінусів ведення сайту, КРІ, які потрібно застосовувати на певних сайтах, визначення кількості конверсії та я підвищити ефективність її роботи. Інструменти – необхідні для просування корпоративного сайту. Це дозволить всі набуті знання і практичні інструменти маркетолога, збирати частинками в компетенції для того, щоб студент зміг отримати перше високооплачуване робоче місце.

Вручення сертифікатів відбулося 19 грудня на «Міжнародній науково-практичній конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес».

 
 
 

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД – 41 з отриманням сертифікатів від «ADPARTNER», а також бажає не зупинятися на досягнутому та підорювати нові вершини!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 195