Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Студенти-маркетологи отримали сертифікати від компанії «ADPARTNER»

У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією «ADPARTNER» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., Іртлача М.О. в рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» завершили навчання та підтвердили свій успіх та знання сертифікатами.

За результатами курсу студенти 4 курсу, групи МРД – 41 кафедри маркетингу на останньому занятті презентували свої роботи по дослідженні корпоративного сайту.

Студенти–маркетологи презентували проведені дослідження, де продемонстрували свої знання в виявленні плюсів та мінусів ведення сайту, КРІ, які потрібно застосовувати на певних сайтах, визначення кількості конверсії та я підвищити ефективність її роботи. Інструменти – необхідні для просування корпоративного сайту. Це дозволить всі набуті знання і практичні інструменти маркетолога, збирати частинками в компетенції для того, щоб студент зміг отримати перше високооплачуване робоче місце.

Вручення сертифікатів відбулося 19 грудня на «Міжнародній науково-практичній конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес».

 
 
 

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД – 41 з отриманням сертифікатів від «ADPARTNER», а також бажає не зупинятися на досягнутому та підорювати нові вершини!

Оцініть новину:
18

Читайте також

YEP! STARTER!
18:31, 11-02-2020
З метою підвищення інноваційної культури та розвитку академічного підприємництва в закладах вищої освіти запрошуємо студентів і молодих науковців, які..
25 січня 2020 року в Державному університеті телекомунікацій випускникам Навчально – наукового інституту захисту інформації кафедри Інформаційно..
За допомогою сервісу TestPortalВи зможетесформувати реєстраційну картку, на підставі якої відбуватиметься реєстрація для участі в зовнішньому незалежн..

Ключові слова


Переглядів: 292
^