Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Методика використання мультимедійних технологій на заняттях англійської мови у ВНЗ

На сучасному етапі розвитку методики викладання іноземних мов  розглядається проблема розвитку видів мовленнєвої діяльності, формування  соціокультурної,   мовленнєвої  та міжкультурної компетенції не лише засобами комп’ютерних програм, та завдяки автентичним та навчальним Інтернет-ресурсам, блог- та вікі-технологіям, подкастам.

Як відомо, серед основних навчальних інтернет-ресурсів виділяють п’ять видів: hotlist, treasure hunt, subject sampler, multimedia scrapbook та webquest.

Hotlist (Хотліст) – список інтернет сайтів з певних тем, пошук якого здійснюється за допомогою ключових слів.

Multimedia scrapbook (мультимедійна чернетка) – колекція мультимедійних інтернет ресурсів, що містить посилання на текстові сайти, фотографії, аудіо файли, відео кліпи, графічну інформацію та популярні анімаційні віртуальні тури.  Ці файли можуть використовуватись для студента  як інформаційний та ілюстративний матеріал певної теми.

Treasure hunt (полювання за скарбами) – містить не лише посилання на сайти з теми, кожне посилання має ще й запитання щодо змісту сайту, що допомагає викладачу організовувати  пошукову роботу студентів.

Subject sampler (заголовок прикладу) –  містить посилання на текстові та мультимедійні файли мережі Інтернет. Після вивчення кожного аспекту теми студент має відповісти на питання. Головна особливість полягає в тому, що отримання інформації проходить на емоційному рівні – необхідно не лише ознайомитись з матеріалом, а й висловити та аргументувати свою думку.

Webquest (Інтернет пошук) – найскладніший тип навчальних інтернет матеріалів, що передбачає використання чотирьох вищезазначених груп матеріалів та проведення проекту за участю всіх студентів. Перед розподілом на групи викладач знайомить їх із основною інформацією з теми, обирає інтернет ресурси та класифікує їх таким чином,   щоб кожна група ознайомилась лише з окремим аспектом теми. Після ретельного опрацювання кожної теми групи перерозподіляються таким чином, щоб у нових групах було по одному представнику з першої групи. Під час обговорення у нових групах студенти дізнаються про всі аспекти теми, що вивчається, висловлюють свою думку, роблять висновки та дають відповідь на одне загальне питання дискусійного характеру.

Важливим є використання блог-технологій, що дозволяють будь-якому користувачу мережі Інтернет створювати свою особисту сторінку, блог (від анг. blog або weblog), у формі щоденника або журналу, сприяють розвитку писемного мовлення студента, умінь пошукового та аналітичного читання.

Вікі-технологія представляє колекцію взаємопов’язаних записів, що є середовищем швидкої гіпертекстової взаємодії.

Отже, застосування інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови призводить до якісних змін в системі професійної підготовки майбутніх фахівців, а також це значним чином збагачує мовну та культурну практику студентів, створює умови для розвитку навичок самостійної роботи, реалізації педагогічної технології навчання у співпраці, розробки індивідуальних навчальних програм.  

Оцініть новину:
8

Читайте також

1 лютого 2020 року (відповідно до наказу по університету - №26 від 31.01.2007року) кафедрі УІКБ виповнюється 13 років. Відповідно до іновац..
Шановні студенти! Кафедра вищої математики запрошує Вас відвідати науковий гурток «Застосування вищої математики в менеджменті та підприємництві..
Діаграма класів – це основа будь-якої документації програмного проекту. А також стартова точка у реалізації програмного додатку на мові Java. ..

Ключові слова


Переглядів: 231
^