XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Дистанційне навчання за спеціальністю 073 Менеджмент в контексті інноваційного змісту навчання

14:05, 12-03-2020

Постійне підвищення темпу життя, прискорення генерації нових знань та необхідність їх швидкого інтегрування до змісту навчання, розвиток інформаційного суспільства ставлять нові вимоги до організації освітнього процесу.

Широке використання інформаційно-комунікаційних технологій в Державному університеті телекомунікацій дозволяє студентам в будь-який момент часу отримати комплексну інформацію по освітнім програмам та їх компонентам у вигляді інформаційних пакетів та силабусів, розміщених на веб-сторінці Освітньо-професійні програми кафедри.

Досягнення програмних результатів навчання освітніх програм за спеціальністю 073 Менеджмент забезпечується в тому числі й за рахунок всеосяжного доступу здобувачів вищої освіти до навчально-методичних матеріалів освітніх компонент за допомогою системи дистанційного навчання на базі платформи MOODLE. Студенти мають повний доступ до робочих програм навчальних дисциплін, начальних матеріалів, питань для самостійного вивчення, рекомендацій щодо організації самостійної роботи за всіма трьома рівнями вищої освіти за спеціальністю Менеджмент: бакалавр, магістр та доктор філософії.

Система дистанційного навчання забезпечує також інтерактивну взаємодію викладача та студентів за рахунок онлайн тестування, проведення відеоконференцій, вебінарів, консультування тощо.

Таким чином, організована система дистанційного навчання надає наступні переваги для наших студентів:

  • Швидке оновлення інноваційного змісту навчання відповідно до останніх досягнень науки та техніки.
  • Можливість побудови індивідуальної навчальної траєкторії для кожного студента.
  • Можливість використання великого об’єму інформації для формування програмних компетенцій.
  • Навчання у зручний час, відсутність часових обмежень для засвоєння матеріалів.
  • Відкритий доступ великої кількості студентів до навчальних матеріалів одночасно.
  • Можливість об’єктивного контролю завдяки проведенню комп’ютерного тестування.
  • Відсутність географічних обмежень для доступу до навчально-методичних матеріалів.
Читайте також
Переглядів: 4 098