XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Проходження переддипломної практики маркетологів в дистанційній формі як форма інноваційного змісту навчання та вимога сучасності

13:01, 08-04-2020

У сучасній освіті один із пріоритетних напрямів розвитку є інформатизація та впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес. Використання сучасних технічних засобів для розв’язання фахових завдань на базі отриманої комп’ютерної підготовки є запорукою конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Сучасні інформаційні технології дають змогу підвищити та вдосконалити ефективність освітнього процесу, та створити можливість віртуального занурення у практичну діяльність під час проходження переддипломної практики студентами 4 курсу спеціальності «Маркетинг» в умовах карантину. 

Зміст і технологія здійснення практики були зазначені у Робочій програмі переддипломної практики та Методичних рекомендаціях щодо її проходження (Методичні рекомендації та матеріали до проходження переддипломної виробничої практики студентів четвертого курсу), які розроблені кафедрою маркетингу та затверджені директором ННІМП. 

Студенти – маркетологи групи МРД-41 за наказом проходять переддипломну практику у відділах, які займаються маркетинговою діяльністю на підприємствах ПАТ “Укртелеком”, ТОВ “Київстар”, ТОВ “Альтіс-Гласс”, ТОВ"ЕДПАРТНЕР", ТОВ “Тайм Еко”,  ПФ “Нессе-Україна”, СФГ “Світоч”, ТОВ “Домашня мережа ТМ”, ТОВ “Перша Юридична”. До оголошення карантину студенти встигли ознайомитися з загальною характеристикою підприємства, організаційною структурою управління; номенклатурою товарів (послуг), системою планування маркетингової діяльності підприємства та його товарною, ціновою, збутовою і комунікаційною політикою.

Під час карантину практику переорієнтовано на дистанційне проведення здійснено відповідні уточнення та рекомендації у документі “Тимчасовий порядок проведення та захисту преддипломной виробничої практики студентів спеціальності 075 «Маркетинг»”.

У період дистанційного проходження переддипломної практики студенти отримують досвід праці з фактичним матеріалом з напрямку виробничої діяльності підприємства й можуть використовувати його для подальшого виконання кваліфікаційної роботи (диплому). Особливу увагу студенти повинні приділити аналізу та вивченню інформаційних матеріалів, пов’язаних із організацією маркетингового забезпечення та застосування методів і засобів стратегічного й фінансового аналізу для вирішення визначених в ході аналізу проблемних ситуацій/ процесів, що застосовуються на базі практики; та матеріалами, необхідними для виконання індивідуального завдання.

Дистанційне проходження практики реалізується через сукупність наступних заходів:

  • засоби надання методичного матеріалу студенту;
  • засоби контролю успішності студента;
  • засоби консультації студента викладачем;
  • засоби інтерактивної співпраці викладача і студента;
  • можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією.

Для практичного втілення цих заходів студенти можуть використовувати месенджери: Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, Zoom. Це спростить передачу завдань та допоможе підтримати зв’язок зі студентами, а студентам допоможе підтримати зв’язок як з керівником практики від кафедри, так і з керівником практики від підприємства.

За підсумками дистанційного проходження переддипломної практики, студенти повинні виконати всі завдання, оформити та дистанційно здати звіт з проходження переддипломної практики. Звіт з практики є результативною формою практики.

Отже, дистанційне проходження переддипломної практики покликане охопити весь спектр питань набуття навичок організаційно-управлінської, виконавчої, аналітичної та дослідницької роботи на підприємстві в сучасних умовах. А основними результатами дистанційного проходження практики стануть набуття студентами професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що виникають на підприємствах під час виконання ключових управлінських функцій.

Читайте також
Переглядів: 7 821