XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Унікальність підготовки фахівців з маркетингу у Державному університеті телекомунікацій

17:36, 08-05-2020

МЕТА БАКАЛАВРСЬКОЇ ПРОГРАМИ З МАРКЕТИНГУ - формування та розвиток у  бакалаврів маркетингу загальних і професійних компетентностей,  необхідних для ефективного вирішення завдань маркетинговій діяльності підприємств різних рівнів та форм власності щодо формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики у  бізнесовій, управлінській, медійно-комунікативній, освітній та інших сферах діяльності.

ПРИНЦИПОВОЮ ВІДЗНАКОЮ програми з маркетингу в Державному університеті телекомунікацій на відміну від інших навчальних закладів є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази:

  • збільшення практичної складової навчання,
  • підвищення рівня знань іноземної мови,
  • залучення до проведення практичних занять фахівців-практиків з маркетингу,
  • навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування студентів

Освітня програма «Маркетинг» в ДУТ 

  • дозволяє здобути компетенцій, спрямовані на уміння:
  • працювати в команді і з командою,
  • відкрити та вести власний бізнес,
  • застосовувати можливості сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій,

що дозволить майбутньому фахівцю йти у ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.

Чекаємо на Вас на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій

Читайте також
Переглядів: 309