XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Сучасні підходи до формування SOFT SKILLS у студентів-маркетологів ДУТ

12:27, 15-05-2020

Що означає бути професіоналом, і які навички необхідні професіоналам?

Професіонал - це людина, яка володіє спеціальними знаннями і певною академічною підготовкою.

Для маркетолога важливі не тільки спеціальні знання, дипломи та свідоцтва про закінчення курсів. Часто набагато більш важливим виявляється наявність так званих «гнучких навичок» - неспеціалізованих, безпосередньо не пов'язаних з маркетингом умінь і якостей.

Це, перш за все, так звані soft skills - навички, які допомагають нам взаємодіяти і добре ладити з іншими.

Хороший маркетолог - супергерой з навичками психології та вмінням впливу на оточуючих за допомогою комунікаційних Скіл. Маркетологу важливі не тільки знання і навички, а й людські якості. Доброзичливість, лояльність і вміння домовитися стануть вашими козирями.

На кафедрі маркетингу створені умови для формування у студентів soft skills за рахунок дисциплін:

  • «Групова динаміка та комунікації»,
  • «Ділові комунікації»,
  • «Етика ділового спілкування та риторика»,
  • «Іміджелогія»,
  • «Маркетингові комунікації»,
  • «Основи рекламної презентації»,
  • «Поведінка споживачів»,
  • «Психологія маркетингу».

Комунікація буде займати більшу частину вашого робочого дня, так що знадобиться вміння вести ділову і дружню переписку, спілкуватися в чатах, поштою, на конференціях та інших тематичних офлайн-заходах.

SlackTelegramGoogle HangoutsSkypeZoom.us, корпоративна пошта, особиста пошта (ймовірно, не одна) - всім цим ви навчитесь користуватися. Крім того, на практичних заняттях вас навчать домовлятися, аргументувати свою точку зору, виступати публічно онлайн і офлайн, спілкуватись з  експертами, складати і відправляти комерційні пропозиції.

Переглядів: 8 562