XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Випробувані часом – в умовах карантину зростає затребуваність фахівців з Інтернет-маркетингу

10:34, 06-06-2020

Інтернет-маркетинг – заняття, яке постійно вимагає пошуку свіжих ідей, розробки нових концепцій просування продукту і підняття рівня продажів.

Instagram запустил стикер «Stay Home» для историй и функцию ...В час карантину затребуваність Інтернет-маркетологів різко зросла, адже з допомогою інтернету можна продавати та просувати продукцію не виходячи з дому, що є головною умовою карантину.

За даними статистики Work.uaза останні 30 днів було відкрито 113 вакансій Інтернет - маркетолога.

Ітернет-маркетолог вміє аналізувати відвідуваність сайту, працювати зі статистикою, конверсією сайту і каналами в соціальних мережах, комунікувати з клієнтами; писати тексти або технічні завдання до них, розробляти концепції, інфографіки, рекламні слогани, продавати тексти e-mail розсилок, просувати продукт в соціальних мережах, створювати корисний контент, моніторити товари, що задають тренд на ринку.

І все це не виходячи з дому.

Успішний Інтернет-маркетолог повинен володіти такими якостями, знаннями та вміннями:

  1. Аналітичний склад розуму. Вміти правильно аналізувати результати проведеної роботи, будувати прогнози і оцінювати ефективність виконання завдання. Знати Google Analytics і статистику соціальних мереж.
  2. Креативний підхід. Експерименти і генерація сміливих ідей - частина роботи маркетолога, тому нововведення не повинні лякати і здаватися нездійсненними.
  3. Гнучкість у прийнятті рішень, самоосвіта, швидка реакція. Необхідно вміти оперативно адаптуватися до нових умов ведення бізнесу в мережі, не панікувати і постійно розширювати знання.
  4. Орієнтованість на клієнта. Інтернет-маркетолог дивиться на речі виключно з позиції клієнта, але при цьому заручається підтримкою онлайн опитувань і статистичних даних.
  5. Глобальне бачення. Навіть працюючи в одному напряму, потрібно вміти думати системно, представляти загальну картину. Це життєво необхідно для створення бізнес-концепцій, алгоритмів і обробки великих обсягів інформації.

Прогрес не стоїть на місці, отримати знання в Інтернет - сфері можна в Державному університеті телекомунікацій. Головне в цій справі: бажання і спрага до навчання.

Переглядів: 4 274