XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Переконуй, впливай, захищайся та навчайся!

08:28, 27-11-2020

Дистанційне навчання вимагає більше зусиль від учасників навчального процесу, але разом з тим створює умови для гнучкого графіка роботи. Можна знайти час на самовдосконалення та занурення у світ навчальних курсів. Найбільш ефективно це відбувається на одинці з «розумною» книгою. Варто запропонувати студентам, що навчаються за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність», «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності, деякі кращі книжки з навчальних дисциплін.

Розповімо про три мотиваційні дослідження, які урізноманітнять навчання, поглиблять знання, зарядять енергією та підвищать особистісний потенціал.

Це світові бестселери відомого соціального психолога Роберта Чалдини, почесного професора психології та маркетингу Університету штату Арізона, члена НАН США. Його новаторські дослідження були відзначені в найпрестижніших наукових журналах, а також на телебаченні, радіо, у діловій і національній пресі в усьому світі. У сфері впливу й переконання книги Р. Чалдини найбільш цитовані, уже 30 років знаходяться в списках бестселерів і мають найвищий рейтинг серед бізнес-книжок на Амаzon із моменту заснування ресурсу.

Це передусім книга Р. Чалдини «Психологія впливу», яка витримала в США п'ять видань, має тираж понад півтора мільйони та дослідження «Психологія переконання. Важливі дрібниці, що гарантують успіх», яке стало результатом тридцятирічної праці класика. Використовуючи поєднання серйозного наукового дослідження й доступність викладу своїх ідей, автор відкриває секрет ефективного переконання: важливо не те, що саме ви говорите, а момент перед висловленням основної думки. Головне - переорієнтувати увагу аудиторії перед відповідною дією. Автор ілюструє, як вдале перемикання уваги приводить до успішного попереднього стану, після чого цільова аудиторія готова сказати «так».

Також пропонуємо книгу Кріс Восса «Переговори без компромісів. Веди переговори так, немов від них залежить твоє життя». Техніки з переговорів, які описані у книзі, народилися з поразок ФБР, коли в екстремальних ситуаціях традиційні методики не працювали. Автор розглядає 9 принципів дій, які навчать вас домагатися свого.

Читайте також
Переглядів: 3 259