XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Рекламно-інформаційна діяльність як основа успішної профорієнтаційної кампанії

08:53, 22-01-2021

Кожен заклад вищої освіти, конкуруючи між собою, хоче бути успішним і привабливим в очах споживачів на ринку освітніх послуг. Іміджева діяльність будь-якого закладу ґрунтується на основі рекламно-інформаційної діяльності. В Державному університеті телекомунікацій зростання надання таких послуг залежить від формування базисного розширення спектра рекламно-інформаційної діяльності як основи успішної профорієнтаційної кампанії, що враховує повсякчасне висвітлення здобутків, яскравих подій з життєдіяльності Університету на шпальтах власних видань та сторонніх ЗМІ.

Цьогоріч, враховуючи несприятливий економічний, соціальний рівні життя громадян, вступна кампанія буде непростою. Конкуренція ЗВО зростає. І в цьому аспекті кафедра документознавства та інформаційної діяльності визначила свої пріоритети у проведенні профорієнтаційної роботи, поставивши за мету – розповсюдити якомога більше інформації про Університет, і зокрема кафедри,  серед випускників шкіл та коледжів.

В рамках вивчення кафедральної дисципліни «Основи реклами та PR-технологій», студентами-другокурсниками були дослідженні та визначені заходи, які передбачають успішну реалізацію мети:

  • висвітлення здобутків Університету (результатів самоаналізу, оцінювання рейтинговими агентствами результатів соціологічних опитувань студентів та їхніх батьків, випускників, роботодавців тощо) на офіційному сайті та в ЗМІ;
  • дотримання корпоративного спрямування рекламної кампанії  шляхом уніфікації вивісок, рекламних звернень по Україні, рекламно-інформаційної продукції (довiдникiв для вступникiв, освiтянських видань для абiтурiєнтiв, бiгбордiв, реклами в метро, популярних молодіжних радіо, реклами у маршрутному таксi тощо);
  • проведення та участь у благодійних, просвітницьких, тематичних, наукових, культурологічних, спортивних заходах, телепрограмах тощо.

Основними джерелами інформації про Університет є рекомендації студентів, які навчалися або навчаються у ЗВО, профорієнтація, проведена не лише кафедральними викладачами, а й групою активних студентів у школах та коледжах. Важливим і ефективним аспектом у цьому контексті залишається реклама – переважно в Інтернет-мережі.

Переглядів: 4 377