XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Укртелеком - партнер кафедри ТСМ запрошує на роботу

16:03, 11-11-2021

Ти точно знайомий з компанією «Укртелеком» і, можливо, навіть пам’ятаєш часи стаціонарних телефонів і кабельного інтернету.

Але сьогодні «Укртелеком» — це не тільки технології з нашого дитинства, але і хмарні АТС, оптична мережа, захист від DDoS-атак (так-так, ми полюбляємо складні словечка).

Майже отримав диплом та мрієш працювати за фахом? Не зволікай! Лови свій шанс! Надсилай резюме на вакансію Старший спеціаліст з технічної підтримки клієнтів.

На тебе вже чекає:

  • Команда однодумців, яка поділиться професійними лайфхаками та підтримає твою ініціативу;
  • Графік роботи з 08:30 до 17:30, в п’ятницю з 08:30 до 16:15, який дозволить тобі відвідати вечірній кіносеанс, курси англійської/ німецької/китайської мови, провести час з друзями;
  • У нас все «чисто та прозоро»: офіційне працевлаштування з першого робочого дня та «біла» заробітна плата;
  • Ми любимо не лише наполегливо працювати, але й повноцінно відпочивати. Приємний бонус для нашого майбутнього співробітника — 31 день оплачуваної відпустки на рік;
  • Щокварталу ти матимеш змогу підтвердити свою ефективність та отримати винагороду у вигляді премії;
  • Ти станеш гуру тайм-менеджменту і окрім виконання робочих задач, встигатимеш брати участь в онлайн-вікторинах, флешмобах, виїзних спортивних змаганнях.
  • В Компанії працює «Фабрика Розвитку Укртелекому» — освітній простір, в якому ти зможеш навчатись онлайн, оффлайн та обмінювати отримані під час навчання бали на приємні подарунки у спеціальному магазині.

Ти зможеш прокачати свої скіли завдяки:

  • Участі у формуванні технічних рішень національним абонентам;
  • Супроводі впровадження нових послуг;
  • Наданні інформаційної та технічної підтримки фахівцям з продажу щодо організації підключення ключових абонентів;
  • Підготовці пропозицій по технічній реалізації схем включення, параметрів та характеристик послуг та пропозицій щодо оптимізації схем;
  • Розробці та реалізації індивідуальних рішень на замовлення клієнтів;
  • Обробці звернень регіональних спеціалістів щодо функціонування типових та нетипових послуг, їх працездатності та параметрів;
  • Роботі з CRM/білінговими системами.

Тобі до нас, якщо ти:

  • Маєш вищу технічну освіту (телекомунікації, радіоелектроніка, радіофізика) або ж навчаєшся на останніх курсах університету;
  • Маєш досвід роботи в сервісних компаніях з технічного обслуговування клієнтів та розробки індивідуальних технічних рішень для B2B клієнтів;
  • Маєш досвід роботи в CRM/білінгових системах — бажано, але не обов’язково;
  • Орієнтуєшся в основних видах телекомунікаційних послуг та послуг зв’язку та розумієш основні принципи їх роботи;
  • Впевнений користувач ПК та володієш навичками роботи з пакетом Microsoft Office (Power Point, Excel, Word);
  • Маєш розвинені навички ділового мовлення;
  • Відповідальний, організований та уважний до деталей.

Руйнуй стереотипи та ставай частиною нового «Укртелекому»!

Переходь за посиланням

Переглядів: 3 758