Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Вступ 2019: Маркетолог – перспективна та високооплачувана професія

В 2019 році стрімко збільшився попит на маркетологів. Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія. За даними Work.ua станом на травень 2019 р. для 67,9 % відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказують заробітну плату в розмірі до 42 000 грн. 26,5% оголошень з зарплатою 42 000 – 82 300 грн., і 2, 7% з зарплатою 82 300 – 122 600 грн.

В середньому «Маркетолог» в Україні заробляє 14 000 грн.

За даними компанії Serpstat рівень зарплат по Україні  за маркетинговими спеціалізаціями з урахуванням градації професійного зростання, прийнятої в ІТ сфері: (Junior, Middle, Senior, Team Leader, Head) в долларах склало:

 

Junior

Middle

Senior

Team Leader

Head

SEO спеціаліст

357 $

650 $

1100 $

1000 $

2000 $

SMM спеціаліст

357 $

530 $

1000 $

 

 

PPC спеціаліст

410 $

762 $

1000 $

1325 $

2000 $

Маркетинг & Продажі

500 $

760 $

1200 $

750 $

1900 $

SMM/SEO проект менеджер

500 $

755  $

1300 $

 

 

 

МЕДІАНА З ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ В КИЄВІ

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ ЗАРБІТНОЇ ПЛАТИ ЗА ПОСАДОЮ

МЕДІАНА З ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ В УКРАЇНІ (НЕ РАХУЮЧИ КИЄВА)

Отже маркетолог це одна з найбільш високооплачуваних професій. Заробіток маркетолога збільшується з його досвідом. Кар’єра в даній галузі розвивається стрімко, що гарантує стабільний і високий рівень доходу.

Оцініть новину:
8

Читайте також

17:09, 14-06-2019
Кафедра Інформаційних систем та технологій запрошує до навчання на 2-й та 3-й курс осіб, якіздобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спец..

Ключові слова

Вступ 2019

Бажаєте навчатись у сучасному ВНЗ на обладнанні останнього покоління провідних компаній світу, поглиблено вивчати англійську мову впродовж навчання, отримати міжнародні сертифікати для успішного працевлаштування від всесвітньо відомих IT компаній світу?

Лише у нас Ви отримаєте престижну та якісну освіту, сучасні теоретичні знання та практичні уміння і навики за спеціальністю та гарантовано отримаєте перше високооплачуване робоче місце по закінченню навчання.

Ви можете вступити на 1 або 2 або 3 курс чи перевестись з іншого ВНЗ на 2 або на 3 курс до Державного університету телекомунікацій!

Деталі вступу 2019:

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.


Переглядів: 304
^