XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

У нас Ви маєте унікальну можливість отримати навички SMM-маркетолога

08:43, 17-08-2020

Очевидно, що соціальні мережі — геніальний винахід сучасності. За останні кілька років Facebook, Instagram і Twitter стали одними з найвпливовіших компаній в світі. Сьогодні це набагато більше, ніж просто розвага. Вони є найвідвідуванішим видом Інтернет-ресурсів і гарним інструментом для просування бренду. Для того, щоб просування бренду було успішним в соціальних мережах, бренду необхідно створити цікавий для користувачів контент.

Перша десятка з рейтингу 21 найпопулярніших соціальних мереж у світі в 2019 році за даними https://futurenow.com.ua  приведена  в таблиці:

ТОП-10 з рейтингу 21 найпопулярніших соціальних мереж у світі 2019 року

Місце

Назва

Кільність активних корисувачів в місяць

1

Facebook

2.2 млрд.

2

YouTube

1.9 млрд.

3

WhatsApp

1.5 млрд.

4

Messenger

1.3 млрд

5

WeChat

1.06 млрд.

6

Instagram

1 млрд.

7

QQ

861 млн.

8

Tumblr

642 млн.

9

Qzone

632 млн.

10

TikTok

500 млн.

 

Тож, соціальні мережі — це потужний інструмент для бізнесу, який дозволяє компаніям залучати нову аудиторію, отримувати зворотний зв'язок і спілкуватися з клієнтами безпосередньо, підвищувати лояльність і продажі. Увесь маркетинг перемістився саме туди. Ось чому роль SMM-фахівця стала настільки важливою. І ось чому на кафедрі маркетингу ми ввели  нову сучасну дисципліну «Маркетинг у соціальних мережах». Що має знати студент після її вивчення? Які навички SMM-маркетолога він отримає?

SMM-маркетолог — це фахівець з SMM (Social Media Marketing), комплексу заходів з просування web-сайтів, товарів або послуг за допомогою соціальних медіа-засобів, до яких відносяться: блоги; соціальні мережі; тематичні Інтернет-ресурси. Перш за все, це та людина, яка приводить підприємству за ручку клієнтів із соціальних мереж.

Професія SMM-фахівця знаходиться на стику маркетингу і IT, тому від фахівця потрібні: висока комп'ютерна грамотність у сфері створення і наповнення сайтів, знання стратегії маркетингових комунікацій, базові знання мов програмування і графічних редакторів, онлайн-додатків і інструментів.

Базова комплектація «грамотного smm-щика» включає в себе полегшені версії: копірайтера, дизайнера, аналітика, стратега, таргетолога, контент-менеджера, верстальника і, навіть, програміста. Тож, SMM-фахівець має вміти: аналізувати споживацьку нішу, вивчати цільову аудиторію, тестувати, просувати, аналізувати та багато ще корисних фахових навичок, які вкрай важливі для сучасного маркетолога.

Є основні навички, які потрібно розвивати, щоб  стати затребуваним  SMM - фахівцем. Ось деякі з них:

  • Створювати концепцію позиціонування
  • Розробляти стратегію просування
  • Керувати сервісами реклами
  • Планувати і оптимізувати рекламний бюджет
  • Створювати і просувати різні заходи
  • Спілкуватися з передплатниками
  • Створювати контент, що продає
  • Працювати з інструментами аналітики.

Підбір інструментів аналітики під потреби бізнесу і маркетингу — це також затребувані навички. Існують багато програм, сервісів, які використовують різні технології, підходи, логіку — і все це потрібно швидко  освоїти і скомбінувати під потребу конкретного бізнесу. SMM-маркетолог повинен вміти працювати з базовими системами веб-аналітики, такими як Яндекс.Метрика  і GoogleАnalytics, а також, при потребі, і  іншими (OpenWebAnalytics, StatCounter, Reactflow, інструментами для просунутої веб-аналітики: OWOX BI, Sisense, Canecto, Matomo, GoodData та ін.).

Тому важливою складовою є наявність потужної технічної підтримки. В нашому університеті студентів-маркетологів навчають у спеціалізованій лабораторії Digital-маркетингу та Google-аналітики на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI. Навчальна лабораторія кафедри  обладнана сучасними комп’ютерами, проектором  та дошками, що дає можливість проводити як лекційні, так і практичні заняття.

Як Ви вже зрозуміли, робота творча, сумувати не прийдеться. Важливі навички SMM-маркетолога: уміння швидко орієнтуватися і швидко приймати рішення; уміння визнавати свої помилки і готовність до постійного навчання.

За даними дослідницького центру Superjob, в списку затребуваних професій 2020 року фахівці з продажу та маркетингу в інтернет займають 1 місце, за останні 2 роки зарплата в цій галузі зросла на 25%. За даними Work.ua в 2020 р., фахівцю-початківцю з SMM / Digital marketing manager/ в Україні пропонують 16 тис. грн, досвідченому - 25 тис. грн. і  вище.
 

Запрошуємо Вас опанувати сучасну творчу професію Маркетолога у Державному університеті телекомунікацій! Приєднуйтесь до дружньої, креативної родини маркетологів ДУТ!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 814