XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Умови вступу на маркетинг у 2021 р.

17:05, 12-06-2021

Галузь знань

07 - Управління    і адміністрування

Спеціальність

075 - Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Можливість вступу для іноземців та осіб без громадянства

+

Освітні ступені, за якими оголошується прийом

бакалавр, магістр

Сертифікат акредитації освітньої програми

освітнього рівня «Бакалавр»

№ 309,

дійсний до 14.05.2025

Сертифікат акредитації освітньої програми

освітнього рівня «Магістр»

№ УД 11010677,

дійсний до 01.07.2024

Ліцензійний обсяг бакалавр

60

Ліцензійний обсяг магістр

60

Адреса університету: м. Київ, ул.Солом’янська 7.    

Телефон для довідок: 066-48-62-844 – завідувач кафедри Виноградова О. В.

Відповідно до правил прийому у 2021 році для вступу на перший курс бюджетної та  контрактної форм навчання зі спеціальності Маркетинг будуть враховані Результати ЗНО з трьох наступних загальноосвітніх дисциплін:

1. Українська мова та література.

2. Математика.

3. Історія України або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія на вибір.

Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі повинна складати не менше 100 балів з кожного предмету.

Навчання здійснюється за рахунок державного бюджету та за рахунок фізичних і юридичних осіб.  Вартість навчання: 23тис.960 грн за рік (денна форма навчання)

Якщо Ви  маєте диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра Ви можете розраховувати на навчання у Державному університеті телекомунікацій на спеціальності 075-Маркетинг, одразу на 2 курсі (денна форма навчання) або 3 курсі (заочна форма навчання)   

Для вступу на 2-й або 3-й курс необхідно:

  • отримати диплом молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра;
  • скласти ЗНО з української мови (не менше 100 балів);
  • сертифікат ЗНО з математики або історії України (не менше 100 балів);
  • скласти фахове вступне випробування (з маркетингу) у Державному університеті телекомунікацій.

Навчання здійснюється за  рахунок фізичних і юридичних осіб.

Вартість навчання: 23тис.960 грн за рік (денна форма навчання)

Для вступу до магістратури необхідно:

  • мати диплом бакалавра;
  • скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови (не менше 100 балів);
  • скласти іспит зі спеціальності (з маркетингу) у Державному університеті телекомунікацій.

Навчання здійснюється за  рахунок фізичних і юридичних осіб.

Вартість навчання: 28 тис.550 грн за рік (денна форма навчання)

Якщо у Вас виникли запитання звертайтесь до завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни за телефоном:  066-48-62-844. 098-72-29-528 

Отримайте сучасну освіту,  престижну професію, забезпечене майбутнє!

 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 626