XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Маркетинг - кращий вибір для вступу на навчання

23:16, 21-07-2021

Шановні абітурієнти!

Не втратьте можливість здобути якісну вищу освіту, побудувати успішну професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє – поступайте на одну із найпрестижніших спеціальностей – МАРКЕТИНГ!

Наші студенти - маркетологи стають затребуваними на ринку праці фахівцями, які  спроможні застосовувати сучасні телекомунікаційні та інформаційні технології в маркетинговій діяльності. Під час навчання в лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики наші студенти отримують навички: застосування інструментів інноваційних напрямів маркетингу; розробки та ведення блогів; створення комерційних сайтів;  онлайн – досліджень; ведення інтернет- комерції та організації бізнесу на CRM-платформі; просування в соціальних мережах; технології побудови брендінгу особистості для успішного розвитку кар'єри тощо. А безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надає студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету та спеціальності.

Якщо Ви бажаєте отримати омріяну посаду в успішних та відомих компаніях, з  гідною заробітною платнею, яка  надасть вам незалежність,  -   не втратьте свій шанс, останній день подачі заяв на вступ на нашу спеціальність – 23 липня 2021 року.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 111