Семінар
Можливості платформи Web of Science для науковця
(Web of Science Core Collection, Journal Citation Report, EndNote, ResearcherID)
Як знайти якісні, актуальні публікації за Вашою темою?
Оформити статтю згідно вимог певного видання
Де краще опублікувати роботу?
Чи можна вберегтися від хижацьких видань?
Як не загубитися в світі науковців?
На семінарі буде розглянуто роботу з інформаційною платформою Web of Science, її основною колекцію найвпливовіших видань Web of Science Core Collection, аналітичним інструментом Journal Citation Report, програму для роботи з бібліографією EndNote Online та ідентифікаторами науковця ResearcherID та Orcid.
Державний університет телекомунікацій
Вхід вільний, тривалість 1,5 годин
вул. Соломянська , 7
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.